۳۳۹۱۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیلم جدید کارگردان «رکود بزرگ»

پروژه مشترک جنیفر لارنس و آدام مک‌کی

بعد از کسب جایزه اسکار برای درام‌کمدی «رکود بزرگ» که نگاهی انتقادآمیز به ماجرای بحران وال استریت داشت، آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان ۴۸ ساله قصد دارد به زودی ساخت یک پروژه زندگینامه‌ای را با محوریت بنیانگذار یک شرکت خصوصی امریکایی به نام «ترانوس» آغاز کند.

وب‌سایت آی سینما: بعد از کسب جایزه اسکار برای درام‌کمدی «رکود بزرگ» که نگاهی انتقادآمیز به ماجرای بحران وال استریت داشت، آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان ۴۸ ساله قصد دارد به زودی ساخت یک پروژه زندگینامه‌ای را با محوریت بنیانگذار یک شرکت خصوصی امریکایی به نام «ترانوس» آغاز کند. جنیفر لارنس بازیگر ۲۵ ساله برنده اسکار در نقش ستاره اصلی فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.

پروژه مشترک جنیفر لارنس و آدام مک‌کی

منابع موثق در گفت‌وگو با روایتی از قطعی شدن حضور مک‌کی و لارنس در این پروژه سینمایی که هنوز عنوانی مشخصی ندارد، خبر داده‌اند. داستان فیلم با محوریت یک کارآفرین امریکایی به نام «الیزابت هولمز» بنیانگذار شرکت خدمات سلامت و تجهیزات آزمایشگاهی «ترانوس» روایت می‌شود. سال گذشته، مجله «فوربز» از هولمز به عنوان ثروتمندترین زن خودساخته نام برد. با این حال، از هفته گذشته که گزارش‌هایی مبنی‌بر نادرست بودن نتایج آزمایش‌های خون این شرکت منتشر شد، ترانوس با ضرر مالی قابل توجهی روبه‌رو شده است.

لارنس علاوه‌بر بازی در نقش شخصیت اصلی، تهیه‌کنندگی فیلم را با مشارکت مک‌کی - نویسنده و کارگردان پروژه - برعهده دارد. بازیگر ۲۵ ساله که این روزها فیلم ابرقهرمانی «مردان ایکس: آپوکالیپس» را بر پرده سینماها دارد، سال گذشته در فیلم «جوی» ساخته دیوید اُ. راسل نقش یک کارآفرین معروف به نام «جوی مانگانا» را ایفا کرد که نامزدی اسکار بهترین بازیگر را برایش به همراه داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج