۳۳۹۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رادکلیف با جنازه‌اش سوار اتوبوس شد!

وقتی دنیل با جنازه خودش شوار اتوبوس شد و چند تا سلفی گرفت قطعا به این فکر می‌کرد که دارد چند تا از عجیب‌ترین سلفی‌های تاریخ را می‌گیرد.

روزنامه بانی فیلم: وقتی دنیل با جنازه خودش شوار اتوبوس شد و چند تا سلفی گرفت قطعا به این فکر می‌کرد که دارد چند تا از عجیب‌ترین سلفی‌های تاریخ را می‌گیرد.

به نقل از ایندپندنت، اعضای کمپین تبلیغاتی فیلم «مرد ارتش سوییس» دارند کلی از کارشان لذت می‌برند. بعد از اینکه چند روز پیش وبسایت این فیلم افتتاح شد و در آن این امکان در دسترس هواداران قرار داده شده که بتوانند با جنازه بی جان دنیل رادکلیف بازی کنند و تا هر وقت دلشان می خواهد آن را این طرف و آن طرف پرت کنند، حالا توزیع کننده این فیلم یعنی A۲۴ ایده جدیدی داده است.

رادکلیف با جنازه‌اش سوار اتوبوس شد!

دیگر کی می‌توان درباره فیلمی با نقش آفرینی دنیل رادکلیف حرف زد که او در آن نقش یک جنازه را بازی می‌کند و بوی ناخوشی تولید می‌کند که حتی بعضی از مخاطبانی که آن را در پیش نمایش فیلم در سینما تماشا می کردند از سالن بیرون رفتند.

همه اینها موجب شد دنیل رادکلیف عازم توری در نیویورک و سوار یک اتوبوس دو طبقه شود و کنار خود هم همان مانکن جنازه‌ای را نشاند که در فیلم مورد استفاده قرار گرفته بود. رادکلیف در عین حال به سوال‌های روزنامه نگاران پاسخ داد و مهم تر از همه، با جنازه خودش عکس گرفت که مسلما نتیجه‌اش بعضی از عجیب‌ترین سلفی های تاریخ شد. رادکلیف پیش تر درباره این نقش گفته بود: «خیلی دوست دارم که این نقش، نقشی دیوانه‌وار و عجیب است. راستش را بخواهید هیجان‌انگیز است که از هر عاملی برای پیش بردن خط داستانی و احساسات شخصیت ها و اذیت کردن بینندگان استفاده شود. نکته فوق العاده‌ای در موردش هست.»

در فیلم «مرد ارتش سوییس» پل دنو نقش مردی جوان را بازی می‌کند که در جزیره‌ای دورافتاده رها شده و تصمیم به خودکشی می گیرد. او ناگهان متوجه می شود که جنازه‌ای (ردکلیف) روی شن‌های ساحل شناور است و از آن استفاده می‌کند تا خود را به جایی برساند. البته قبل از اینکه بخواهد خودش را نجات دهد کمی در طبیعت وحشی با همراه تازه پیدا شده‌اش گردش می‌کند.
در نهایت ممکن است تماشاگر در انتها به این نتیجه برسد که این جسد هم زاییده ذهن روح سرگردانی است که از تنهایی به تنگ آمده و دوست دارد تصور کند که تنهایی‌اش با حضور یک جسد، پر می‌شود و همه چیز تنها در تصور شخصیتی که دانو نقشش را بازی می‌کند، می‌گذرد. در هر حال این روح با یافتن دوست جدیدش، سرانجام به این نتیجه می‌رسد که بهتر است به خانه بازگردد.

دانیل رادکلیف بازیگر «هری پاتر» که از بازی در نقش‌های متفاوت استقبال می‌کند در این فیلم نقش آن جسد مرده را بازی کرده است که توجه روح سرگردان را به خود جلب می‌کند. نقش رادکلیف فقط شامل جسدی می‌شود که در تمام فیلم بدون نشانه‌ای از حیات، روی زمین افتاده است. این فیلم روز اول جولای در سینماهای ایالات متحده شروع به پخش کرد و هنوز روز اکران آن در بریتانیا اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش فرخی

      یه روزی خودش هم خواهد مرد و ما هم با اون عکس سلفی میگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج