جاباما
۳۳۹۳۱۷
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

قرار بود حبیب محبیان تیتراژ بخواند

سیدکمال طباطبایی یکی از تهیه کنندگان تلویزیون و سینما با اعلام اینکه صدای حبیب محبیان مورد پسند همگان قرار می گرفت از ارتباط خود با وی سخن گفت.

خبرگزاری صبا: سیدکمال طباطبایی یکی از تهیه کنندگان تلویزیون و سینما با اعلام اینکه صدای حبیب محبیان مورد پسند همگان قرار می گرفت از ارتباط خود با وی سخن گفت.

سید کمال طباطبایی تهیه کننده تلویزیون و سینما در رابطه با شخصیت مرحوم حبیب محبیان، خاطرنشان ساخت: بیشتر از شاخص‌های صدا و خوانندگی او بنده درگیر مرام و منش شخصیت وی شده بودم که همواره با سعه صدر با مشکلات برخورد می کرد.

قرار بود حبیب محبیان تیتراژ بخواند

وی در همین رابطه افزود: آشنای من با مرحوم محبیان به چندین سال قبل بازمی گردد که در آن زمان او به دفاتر تهیه کنندگان برای ادامه فعالیت خود در ایران مراجعه می‌کرد، همین مسئله موجب شد که در دفترم میزبان این خواننده شویم و در رابطه با ادامه فعالیت های وی در داخل ایران صحبت کنیم.

این تهیه کننده در رابطه با منزوی بودن این خواننده، گفت: چند بار به وی گفتم چرا فردی را به عنوان مشاور رسانه‌ای یا روابط عمومی خود منصوب نمی‌کند که وی اعلام کرد از حاشیه بیزار هستم و نمی‌خواهم زمینه‌های آن مهیا شود.

کمال طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا به وی پیشنهاد همکاری داده بود، تشریح کرد: چندبار در رابطه با این مسئله با محبیان صحبت کرده بودیم و بیشتر قرار بر این بود که برای تیتراژ پایان سریال از صدای وی استفاده کنیم که این مسئله متاسفانه رخ نداد و هیچگاه در رابطه با نقش آفرینی وی در آثار نمایشی صحبت نکردم و بعید هم می‌دانم که خود او هم به دنبال چنین مسائلی باشد.

تهیه کننده "عزیزم من کوک نیستم" با اشاره به اینکه شعرهای وی موردپسند همگان قرار می گرفت، تصریح کرد: حبیب محبیان از جمله خوانندگانی است که اشعارش موردتوجه مردم عام و حتی مسئولان و جامعه رسانه‌ای موسیقی کشور قرار می گرفت که همین مسئله برای وی امتیاز قابل توجهی به حساب می آمد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ترانه‌های حبیب محبیبان حزن انگیز بوده است و برای فعالیت او در داخل ایران مشکلی را ایجاد نمی کرده است، گفت: طی صحبت‌های که با وی به عمل آورده بودیم وی به دنبال پیاده سازی برنامه‌های در خصوص فعالیت موسیقایی خود در سال جاری بود که متاسفانه این مسئله محقق نشد و در مجموع انشالله خداوند از سرتقصیرات همه مردگان از جمله حبیب محبیان بگذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیم قبلم

      حبیب جان روحت شاد چرا رفتی بغض داره خفه ام میکنی. از وقتی شنیدم کارم شده گریه. ای خدا چرا همه ی خوبارو میبری. من با صداش بود که تا امروز زنده ام حالا جیکار کنم. واقعا جرا قدر حبیب ندونستیم. اقای سمیر زند از حرفات خجالت بکش که در مورد حبیب زدی.

    • فرزاد

      حالا که ان خدابیامرض نیست همه باهاش خاطره دارن و باهاش دوستن و می خواستن باهش کار کنن،پس کو.اقای فیلم ساز ای فیلم ها دیگه قدیمی شده

    • وطن

      خدا از سر تقصیرات آنانی بگذرد که خون به دلش کردن مگر حبیب چکار کرده بود که خدا از سر تقصیراتش بگذره!!!!!! شما هیچ کاری براش نکردید و قصد نداشتید بکنید لااقل بزارین روحش آسایش داشته باشه

    • بدون نام

      حسادت تا کی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج