۳۳۹۳۲۸
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

مراسم اکران «چهارشنبه»؛

شبی پر از اهانت در پردیس کوروش

مراسم اکران «چهارشنبه» شب گذشته ۲۱ خرداد با حضور عوامل فیلم به منظور تهیه هزینه آزادی چند زندانی برگزار شد اما از ورود رسانه ها جلوگیری به عمل آمد که این توهین به جامعه رسانه ای بود.

خبرگزاری صبا: مراسم اکران «چهارشنبه» شب گذشته ۲۱ خرداد با حضور عوامل فیلم به منظور تهیه هزینه آزادی چند زندانی برگزار شد اما از ورود رسانه ها جلوگیری به عمل آمد که این توهین به جامعه رسانه ای بود.

خبرنگار صبا، ایرنا، هنردستان و تعدادی دیگر از خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه ها که شب گذشته ۲۱ خرداد به منظور پوشش خبری در مجتمع سینمایی پردیس کورش واقع در اتوبان ستاری در غرب تهران حاضر شده بودند از ورود به سالن نمایش محروم شدند.

برگزار کنندگان گلریزان به رغم دعوت از رسانه ها برای پوشش خبری این مراسم شرط ورود خبرنگاران به سالن را تهیه بلیط اعلام کردند.

شبی پر از اهانت در پردیس کوروش

قرار بود جمعه شب انجمن حمایت از زندانیان مرکز سینمای هنر و تجربه و عوامل فیلم «چهارشنبه» به منظور تهیه هزینه آزادی چند زندانی اقدام به اکران این فیلم با عوامل آن کنند اما از ورود رسانه ها جلوگیری به عمل آمد و درخواست کارت شد که این حرکت در نوع خود بی سابقه بود.

از سوی دیگر مسئول روبط عمومی این برنامه آقای بزاز از پاسخگویی به رسانه ها به جهت این تصمیم و برخورد سر باز زده و از حضور برای این کار امتناع کرده است.

در ادامه هجوم جمعیت برای ورود به سالن به حدی بود که زنان، مردان، دختران و پسران از فشار جمعیت به رنج آمده و صحنه های دلخراشی را رقم می زند که دور از شان اهالی رسانه و جمهوری اسلامی است. در میان این ازدحام با دستور انتظامات افرادی که بلیت خریداری کرده بودند اجازه ورود یافته و از ورود خبرنگاران به سالن جلوگیری شد که این برخورد نسبت به رسانه ها زشت و جای تامل دارد. مسئله تاسف بار دیگر ورود برخی رسانه ها به عنوان نورچشمی و عکاسان که صرفا به اینستاگرام محدود می شوند به سالن است!!!

با این اتفاقات است که برخی رسانه ها عطای بازتاب رسانه ای این برنامه که مدنظر مسئولان برنامه بوده را به لقایش بخشیده و مجتمع را ترک می کنند در حالی که همان زمان خبر می رسد با وجود ممانعت هایی که در ورود وجود دارد کمی نسبت به ورود آسانتر عمل می کنند اما نوش دارو پس از مرگ سهراب را سودی نیست.

به نظر می رسد گروه هنر و تجربه با مدیریت شخص علم الهدی نسبت به اجرای برنامه های این چنینی باید احتیاط بیشتری نموده تا به رسانه ها که نقش موثری در فرهنگ دارند و نیز خود فرهنگ که در اعتلای یک کشور موثر است دچار خدشه نشود.

شاید با وجود اتفاقات پیش آمده و صحنه های زشتی که شب گذشته اتفاق افتاد عکس کار شده در رسانه ها از یک زحمتکش که با درستی و به دور از هیاهو در کنار این صحنه ها وظیفه خود را انجام می داد زیبنده تر از صحنه های شب گذشته بود.

این گلریزان با نمایش فیلم «چهارشنبه» و با حضور شهاب حسینی، مهتاب کرامتی، امیر مهدی ژوله و هنرمندان و ورزشکاران ساعت ۲۱ جمعه شب در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      کار خوبی کردن، خبرنگارها جز دردسر کار دیگه ای بلد نیستن.

    • بدون نام

      شلوغش نکنید. خوب بلیط تهیه میکردن. وقتی گلریزان بوده، چی ازشون کم میشد که بلیطش رو هم تهیه میکردن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زورشون مباد پول از جیب بدن ...حالا خوبه این یکی برا کار خیر بوده

    • مسگری

      خبرنگار مگر از دماغ فیل افتاده که در مراسم گلریزان بلیط نگیرد،خبرنگار باج خواهی کرده،من که خودم برای مراسمی که میخواستم رسانه ایی شود گفتند باید ............

    • بدون نام

      شرط ورود خبرنگاران به سالن را تهیه بلیط اعلام کردند.......با توجه به اینکه عمل خیریه داشته صورت میگرفته باید بلیط تهیه میکردن .یعنی فرهنگ ومنش خبرنگاران اینقدر پایینه که نمیخوان کمک مالی به کسی بکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج