جاباما
۳۳۹۳۸۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

جذب نیرو در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران کمبود نیرو معلمان حق التدریس جذب می کنیم.

خبرگزاری میزان: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نیز تعدادی از معلمان آزاد و مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش مشغول به تدریس خواهند شد.

وی گفت:‌ بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش را نیز امسال با اضافه کاری معلمان رسمی به صورت حق التدریسی جبران خواهیم کرد.

فانی به تعداد معلم حق التدریس جذب شده اشاره نکرد و افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دو ماه پیش شروع شده است و تا دو ماه دیگر این ساماندهی به پایان می رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنیاز تعداد معلم حق التدریس جذب شده مشخص خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیشنهاد استخدام ۲۰ هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داده ایم که شامل ۱۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ هزار نفر نیز فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها خواهد بود.

فانی گفت: تلاش می کنیم آزمون استخدامی امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک کارشناسی و بالاتر بتوانند دراین آزمون شرکت کنند.

وی به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندی خواهند شد و احکام آن ها صادر می شود و افزایش حقوق طبق رتبه کسب شده خواهند داشت و سایر کارکنان آموزش و پرورش نیز مشمول افزایش حقوق هرساله کارکنان دولت خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاووس

      دروغ پشت دروغ
      یکی به این آقای فانی بگه تو ۵٠٠٠ نفری را که پارسال قرار بود استخدام کنی را کی استخدام کردی که الان ٢٠٠٠٠ نفر را میخوای استخدام کنی؟؟

    • سامان

      ای بی انصاف ها چرا سرباز معلم ها رو جذب نمیکنید، حرف من رو به گوش مسعولین برسونید تو رو خدا، دوسال کار میکنن جون میکنن تو بدترین نقاط محروم اونوقت با سابقه خوبی که دارن بعداز دو سال رها میشن به حال خودشون، آیا این انصافه!؟؟

    • ناشناس

      این جناب وزیر در بدو ورود خود 120 هزار نیروی مازاد اعلام کرده بود! پس این کمبودها برای چیه!

    • بی نام

      آفاتی فانی شما میگفتید 5000نیروی اضافی در آموزش وپرورش وجود دارد حالا میخواهید حق التدریس بگیریدد آلزایمر بد چیزی است چکان خودم دارم

    • بهمن قاسمی

      با سلام جنا ب وزیرمحترم آموزش وپرورش چرا فقط معلمان باید شامل طرح رتبه بندی شوند آیا بقیه پرسنل انسان نیستند در صورتی که یک مستخدم مدرسه بیشتر از یک معلم زحمت میکشد این بقیه پرسنل خیلی نگران کرده و مسئولین اداره ابلاغ سوری برای خودشان زدند شامل آنها هم شده امیدوارم در این مورد جوابی داشته باشید با تشکر

    • جواد حاجیان

      ههههههه برادر زن من فوق لیسانس مشاوره هست و نابینا. تو آزمون سال 94 و از طریق سهمیه 3% نفر چهارم شد، تو تمام مراحل گزینش و تایید صلاحیت هم قبول شد ولی در آخر گفتن تو نابینا هستی و ناتوان و رد صلاحیت شد

    • لیلا

      از نهضت استخدام کنید نهضت.!
      تا نهضتی هست دانشگاه فرهنگیان چرا؟ هفتاد درصد اموزش پرورش نهضته! اونم بیسواد.

    • بدون نام

      باعرض سلام وخسته نباشید.چراازنهضت نیرونمی گیرید؟

    • بدون نام

      پارسال که تو شهر اومدن یه عده مربی مهد کودک با مدرک دیپلم و لیسانس ..حالا هر سنی هم بود قبول کردن..شدن معلم دبستان..بدون تجربه..این دانش آموزان فردا چه شوند خدا میدونه..بعد سرباز معلم.و فوق لیسانسها با سن کم موندن بیکار.این خانمی که نزدیک ۴۰ سالشه.تا ۷۰ سالگی باید درس بده.اون موقع که نمیتونه بنده خدا حرف بزنه

    • بدون نام

      جناب وزیر محترم لطفا وقتش رو رسما تو اخبار اعلام کنید تا شوهر من هم با مدرک لیسانس بتونه توی این ازمون شرکت کنه بیکاره ...بیکاری داره بیداد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج