جاباما
۳۳۹۴۱۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۹۵

افزایش حقوق فرهنگیان ابلاغ شد.

خبرآنلاین: با اعلام جزییات افزایش حقوق فرهنگیان، برخی نسبت به آن سوالاتی داشتند که سوی سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد.

بنابر اعلام بطحایی ضریب حقوق سال ۹۵ شاغلان مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری یک هزار و ۵۴۱ ریال و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۲۱ هزار و ۹۴۹ ریال است.

امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال ۹۵ با توجه به دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور قابل احتساب است.

تبصره: به موجب تبصره ۳ بند ۶ فصل دوم دستورالعمل مذکور حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه ۳۰ سال خواهد بود.افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند.

حداقل و حداکثر حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلین موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن برای سال ۹۵ به ترتیب به میزان ۹ میلیون ریال و ۶۳ میلیون ریال خواهد بود.

لازم به ذکر است حقوق ثابت شامل حق شغل، حق شاغل، و فوق العاده مدیریت است. همچنین فوق العاده مستمر شامل فوق العاده سختی کار، ایثارگری و فوق العاده شغل خواهد بود.

ادارات آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ دهند تا مطالبات استحقاقی کلی افراد درسال ۹۴ نظیر ارتقای رتبه، طبقه شغلی و ... قبل از اجرای حکم افزایش حقوق آنها صادر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      خدایی من دیگه فقط به خبر افزایش حقوق فرهنگیان میخندم مگه فقط حقوق فرهنگیان اضافه میشه که گیر دادید کارمندای دیگه افزایش حقوق ندارن ؟؟؟؟؟
      فرهنگیان شدن مسخره این به اصطلاح دولتمردان

    • بدون نام

      احتمالا از حقوقای مدیرها اضافه مونده

    • بدون نام

      خواهشمند است در مورد حقوق فرهنگیان صحبتی نکنین

    • علی

      بخدا به حقوق انبارداران و سرایدران و دبیر خانه و بایگانی اصلا یک ریالی اضافه نشده است خواهمندم بروید بپرسید که چرا با این کارمندان که از حقوق و مزایای کمتری بر خوردارند این کار را میکنند

    • یک فرهنگی

      یه سوال برای من پیش اومده و اون اینکه چرا در اخبار هیچ وقت خبری از اضافه حقوق سایر کارمندان اعلام نمیشه و فقط راجع به فرهنگیان این اخبار در رسانه ها اعلام میشه؟

    • باز نشسته اموزش وپرورش

      باسلام فقط به فکر شاغلین هستید یه فکری هم به حال بازنشسته هایی بکنید که شما ها را به این پست ومقام رسوندند حالا باید دعا کنید که جرا زودتر از دستاین بتز نشسته ها راحت نمیشید حقوق یه باز نشسته فرهنگ یک سوم حقوق بازنشسته بیسواد تامین اجتماعی است ما چگونه باید زندگی کنیم با یه میلیون خدا یی فکری به حال ما کنید ما جلوی بچه هامون ونوه هامون سر به زیر هستیم

    • استادی

      چرا ضریب افزایش حقوق اعضای هیئت علمی و قضات 21000ریال و ضریب افزایش حقوق معلمان فقط 1500 ریال میباشد.جالب است بدانیم که مدارک بسیاری از معلمان و همچنین سابقه شان بسیار بیشتر از اعضای هیئت علمی و قضات میباشد اما حقوق معلمان کمتر از یکدهم حقوق آنهاست.لطفا به این مسائل توجه کنید.

    • ع ج از رشت ناحیه 2

      سلام به نظربنده چرا رتبه بندی معلمان شامل حال معاونت مالی نمی شود فقط شامل کارمندان ستادی که کارشناسی دارند آیا من با سابقه بیست وهشت سال دارم ولی دیپلم هستم وشاخه اداری ومالی هستم چرا نباید بتوانم از این امکانات که حق من وامسال من با داشتن دیپلم وسابقه بیست وهشت سال خدمت نمتوانیم از امکانات این طرح استفاده کنیم ممنون هستم پیگیری نماید والسلام

    • ع ج از گیلان ناحیه 2 رشت

      باسلام به نظر من چرا رتبه بندی شاخه اداری ومالی فقط برای کارمندان ستادی ودارای کارشناسی میباشد ومن ومسال من با مدرک دیپلم وسابقه بیشت وهشت سال سابقه نمی توانم از این طرح استفاده کنیم منون

    • قاسم ناظمی

      بابا حقوق همه کارمندا افزایش داره چرا مال فرهنگیا را همیشه در بوق و کرنا می کنید با وجودیکه کمترین دریافتی را دارند؟مال بقیه بی سر و صدا چند برابر فرهنگیا بالا میره هیشکی هم نمیفهمه.جوری وانمود میشه که انگار فقط حقوق فرهنگیا افزایش داره.

    • قاسم ناظمی

      دوچیز فرهنگیا همیشه رسانه ای میشه:
      ۱_افزایش حقوق ۲_معلمی که دانش آموزی را تنبیه کرده
      اونوقت هم ادعا میشه آموزش وپرورش زیربناست!!

    • بهروز

      حقوق فرهنگیان از حقوق مستخدم یه بانکی کمتره

    • حسین

      من به عنوان یک معلم خواهش می کنم افزایش حقوقی که هنوز هیچ خبری از آن نیست را مکررا رسانه ای نکنید مگر بقیه کارمندها ادارات و نهادها حقوقشان اضافه نمی شود. یک کمی از حقوق و مزایا و پاداش دیگر کارمندها بگین. عجب!

    • بدون نام

      من تابحال ندیدم کسی از حقوق ملياردي نظامي ها خبری درج کنه ...!
      بابا این بدبختها پولشون تا بیستم ماه نمی کشه
      ای هوااااااااار...

      پاسخ ها

      • بحیرا

        جمع نبندید نظامی هاااا.....پدرم
        بازنشسته ی پدافند نیروی هوایی هستند و الان پس از 30 سال خدمت و سال 12 ام بازنشستگی حکمشون 1 میلیون و 600 هزار تومنه!

    • فرهنگي

      به خدا مضحكه عام و خاص كردين خودتونو. يعني آدم چقد بايد .... باشه كه بتونه به اين راحتي عوام فريبي كنه.
      سال 95 به حقوقم با 20 سال سابقه كار و مدرك فوق ليسانس 200 هزار تومان اضافه شد از اونطرف با كم كردن ساعت اضافه كاري 250 هزار تومان كم شده. واقعا خجالت داره.

    • همکار

      برادری که معاون مالی هستی وداری اعتراض میکنی! همین دیپلم هستی که امثال رو امسال مینویسی! بیست وهشت سال سابقه داری نرفتی ادامه تحصیل بدی؟ برای فرهنگی زشت نیست غلط املایی داشته باشه؟ یکی از بدبختی های اموزش پرورش جذب نهضتی ها و ....

    • بی نام

      آخه چی بگیم مگه بجز فرهنگیان کارمندی دیگه نیست. بوق و کرنا تو خیابانها بپا کردید کمی عاقلانه فکر کنید

    • بدون نام

      لطف کنید دست از سراین جماعت مظلوم برداشته کم با آبروی قشر فرهنگیان بازی کنید در قیامت چه پاسخی دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج