۳۳۹۶۰۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت جدید در دوره پیش‌ دبستانی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش زبان‌های خارجی از سنین کم و از پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش نبوده و ممنوع است گفت: با چندین دبستان و مرکز پیش دبستانی که افقدام به آموزش زبان‌های خارجی کرده‌اند برخورد کرده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش زبان‌های خارجی از سنین کم و از پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش نبوده و ممنوع است گفت: با چندین دبستان و مرکز پیش دبستانی که افقدام به آموزش زبان‌های خارجی کرده‌اند برخورد کرده‌ایم.

مرضیه گرد درباره چگونگی مشارکت در تنوع‌بخشی به آموزش زبان‌های خارجی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما آماده هستیم تا در آموزشگاه‌های زبان تحت پوشش آموزش و پرورش همچون کانون زبان، زبان‌های دیگری چون فرانسه، عربی، ایتالیایی و آلمانی را ارائه کنیم.

وی افزود: در مدارس غیردولتی نیز در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش و استقبال از این موضوع، می‌توانیم آموزش زبان‌های خارجی را علاوه بر زبان انگلیسی داشته باشیم و در این خصوص قبلا هم اعلام آمادگی کرده‌ایم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر آموزش زبان‌های خارجی در مراکز پیش دبستانی گفت: در حال حاضر تعدادی از مراکز پیش دبستانی و دبستان‌ها اقدام به آموزش زبان‌های خارجی می‌کنند که سعی کردیم با آنها برخورد کنیم زیرا این کار ممنوع است . شروع آموزش زبان‌های خارجی از دوره پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش قرار ندارد و باید سطوح بالای سیاست‌گذاری در این باره تصمیم گیری کنند.

گرد در ادامه با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۱۲ هزار مدرسه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند اظهار کرد: شمار دانش آموزان مدارس غیردولتی با لحاظ آمار پیش دبستانی‌ها به دومیلیون نفر می‌رسد. در فصل ثبت نام مدارس، نظارت همه جانبه بر مدارس به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در دریافت شهریه مصوب داریم.

وی افزود: مکانیسم نظارتی را تقویت‌ کرده‌ایم و بخصوص در مناطقی یک تا ۶ تهران که تخلفات و آسیب‌های بیشتری را در آن شاهد بودیم ستاد نظارت بر ثبت‌نام تشکیل دادیم و با مدارس متخلف بدون کوچکترین اغماضی برخورد می‌شود. لازم است والدین توجه داشته باشند که فعالیت‌های فوق‌برنامه و شهریه ثابت در قالب یک شهریه مصوب به مدارس ابلاغ شده است و مدارس حق دریافت وجه اضافی از اولیا را ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اموزش زبان از سنین پایین خیلی بهتره نمیدونم چه کاریه که مخالفت میشه جالب

    • بدون نام

      به خاطر آثار سویی هست که روی یادگیری زبان مادری میزاره

    • سامان

      بهتر هست اول به کیفیت مدارس از جمله ساختمان و امکانات و سپس کیفیت آموزش و پرورشی بپردازید به جای این کارها راستی هنوز هم زنگ ورزش روی آسفالت حیاط انجام میشه؟

    • بدون نام

      والا مدرسه دی تو خیابون فرشته در مقطع پیش دبستانی سه زیان (فارسی - انگلیسی - فرانسه) آموزش میدن و پدر بچه ها رو درمیارن واسه پیش دبستانی چیزی حدود یازده میلیون شهریه میگیرن تازه واسه خانواده ها کلی ناز می کنن واسه ثبت نام ، هیچ کس هم کاری بهشون نداره و برخوردی هم باهاشون نمیشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج