۳۳۹۶۲۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حبیب به تصمیمات لحظه‌ای‌اش معروف بود

فرزند حبیب که به کار موسیقی مشغول است، از دلایل آمدن پدرش به ایران، و نیامدن خودش گفت.

روزنامه تماشاگران امروز: فرزند حبیب که به کار موسیقی مشغول است، از دلایل آمدن پدرش به ایران، و نیامدن خودش گفت.

- پدرم همیشه در سال‌هایی که خارج از ایران بودیم، از ایران حرف می‌زد. همیشه با نوعی حسرت از بازگشت به کشورش حرف می‌زد و خیلی برایش این دوری سخت بود. در اکثر خاطراتش از ایران هم ردی از شمال کشور بود. سرسبزی‌اش، آبادی‌اش و اینکه چقدر برایش شمال ایران خاطره‌انگیز بوده. حسش به ایران حس عجیبی بود.

حبیب به تصمیمات لحظه‌ای‌اش معروف بود

- چند سال پیش که من در ایران عمل قلب باز کردم، تصمیم گرفتم که حسابی برای تشویقش به بازگشت به کشورش، وقت و انرژی صرف کنم.

- پدرم دوست داشت در کشورش فعالیت‌هایش را پیگیری کند. مادرم بارها به ایران می‌آمد و برمی‌گشت. در یک مقطعی خواهر پدرم مریضی بدی گرفت و فشار من و مادرم و بیماری عمه من باعث شد که به یکباره پدر تصمیم بگیرد به ایران برگردد. تصمیمی خطرناک و پر ریسک ولی به شدت محکم و از ته دل. حرف و حدیث‌های زیادی درباره این تصمیم پدرم بود و در این سال‌ها عنوان شده ولی اصل ماجرا همینی بود که به شما گفتم.

- یک آن تصمیم گرفت به ایران بیاید و تصمیمش را هم عملی کرد. به هر حال پدر من در فامیل به تصمیمات لحظه‌ای‌اش معروف است. یکی از همان تصمیمات بزرگ زندگی‌اش را گرفت و آمد.

- اصولا اکثر خواننده‌های لس‌آنجلسی در سال چند باری را به ایران می‌آیند و می‌روند. این موضوع خیلی چیز عجیبی نیست. ولی خیلی‌ها فکر می‌کنند که خواننده‌ها لس‌آنجلسی اصلا سال‌هاست که ایران را ندیده‌اند. اصلا این‌طور نیست.

- وقتی ماجرای حضور پدرم در ایران در رسانه‌ها سروصدا کرد، بعضی از همین چهره‌ها از آن استقبال کردند و در واقع حبیب را جاده صاف‌کن بازگشت خود لقب دادند ولی بعضی‌ها هم از این اتفاق خوشحال نبودند. دلیل این نارضایتی را هم بروز نمی‌دادند.

- پدرم برای دیدن یکی از مسئولان به ماسوله رفته بود و عده‌ای ناشناس و لباس شخصی پدرم را بازداشت کردند و بعد از ساعاتی مجبور به آزادی وی شدند چون هیچ دلیلی برای این کار نبود. یکی از رسانه‌های محلی نوشت که حبیب در حال ضبط ویدئو کلیپی غیر مجاز بازداشت شده است. بعد به یک روز نکشید که همه رسانه‌ها در ایران این موضوع را بازتاب دادند...

- افرادی در دوروبر حبیب قرار گرفتند که باعث شدند او نتواند روند رسمی فعالیت‌هایش را طی کند. قطعا خیلی‌ها از اینکه حبیب در ایران کار کند، متضرر می‌شدند و همین باعث شد از هر کاری برای خراب کردن حبیب استفاده کنند.

- چند باری به ایران سفر کردم ولی بازجویی‌های زیادی از من شد و در مقطعی هم ممنوع‌الخروج شدم. هر بار که به دلیل دلتنگی زیادی برای دیدن پدرم به ایران آمدم، خیلی اذیت شدم. رفتار مناسبی با من نشد و به همین خاطر دیگر تمایلی به بازگشت به ایران ندارم.

- مسئولین اجازه ی تدفین حبیب در امامزاده محمد کتالم را ندادند.

پیکر مرحوم حبیب، در کنار مسجد محله نیاسته کتالم آرام گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنیامین

      خدا بهترین حکم کننده در قیامت است.حق خيليا دراین دنياخورده شده.خدا حتی به منکر خودش بخشش داره و بهش نعمت ميبخشه ولی بنده هاش به خاطر خودشون حق طبیعی دیگران روازشون سلب میکنن.خدا بهترین داور است.

    • بدون نام

      چه حیف شد حبیب بااون صدای عاشقانهاش ای کاش هواشوداشتن ولی خدارحمتش کنه افسوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج