۳۳۹۹۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ دندان شکن به یکی از مخالفان برجام

دنور پست در مطلبی به اتهامات مطرح‌شده علیه اوباما در خصوص توافق ایران از سوی یکی از نامزدهای تصدی کرسی سنا پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دنور پست در مطلبی به اتهامات مطرح‌شده علیه اوباما در خصوص توافق ایران از سوی یکی از نامزدهای تصدی کرسی سنا پاسخ داد.

پایگاه اینترنتی روزنامه «دنور پست» در مطلبی نوشت: «جان کیزر،» وکیل و سیاستمدار جمهوریخواه آمریکایی که یکی از نامزدهای ورود به سنای آمریکاست، در برنامه تبلیغاتی خود گفته بود: باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، و سناتور «مایکل بنت» قصد دارند ایران را به سلاح اتمی تجهیز کنند.

بنابر این مطلب، کیزر معتقد است توافق ایران که مایکل بنت، سناتور ایالت کلرادو، سال گذشته به نفع آن رأی داد، خطرناک و گمراه‌کننده و به نفع جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران است.

نگارنده این مطلب در ادامه می‌افزاید: این که بگوییم توافق هسته‌ای در دستان ایران قرار دارد یک مسئله است؛ اما اصرار بر این که بنت می‌خواهد ایران را به سلاح اتمی مجهز کند، قابل قبول نیست. به طور حتم بنت هم مانند کیزر هرگز خواستار دستیابی ایران به سلاح اتمی نیست. کیزر نمی‌تواند از توافق ایران سوءاستفاده و برای پیروزی بر رقبایش و راهیابی به سنا چنین اتهاماتی را نسبت به دولت مطرح کند.

در ادامه این مطلب آمده است: او در مخالفت مختار است. اما باید مانند سایر مخالفان عمل کند. به طور مثال «کوری گاردنر،» سناتور جمهوریخواه، نیز یکی از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است؛ اما هرگز چنین اتهاماتی را نسبت به دولت مطرح نکرده است.

توافق هسته‌ای ایران، موفقیتی مهم بود که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی و همچنین وقوع جنگی دیگر شد. این توافق نه تنها راه را برای دیپلماسی باز کرد و باعث آزادی ۵ زندانی و تفنگدار آمریکایی شد، بلکه یافتن یک راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه را نیز میسر کرد.

سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به طور مداوم پایبندی ایران را به مفاد توافق هسته‌ای این کشور تأیید می‌کند. ما نیز باید با لغو تحریم‌های ایران به تعهدات خود پایبند باشیم. زیرا با دیپلماسی موافق و با جنگ مخالف هستیم. اقدام سناتور بنت و «جرد پلیس،» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در حمایت از توافق ایران جای تقدیر دارد. زیرا به طور حتم دیپلماسی از جنگ بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج