۳۳۹۹۴۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

فروزان: همسرم مفسر فوتبال است

دروازبان جدید صبای قم گفت: تنها شخصی که می تواند من را به اهدافم برساند؛ علی دایی است.

کاپ: دروازبان جدید صبای قم گفت: تنها شخصی که می تواند من را به اهدافم برساند؛ علی دایی است.

محسن فروزان در گفت وگویی درباره پیوستنش به صبای قم اظهار داشت: خوشحالم که امروز با تیم صبای قم قرارداد بستم. تنها دلیلی که باعث شد از بین تیم هایی که من را می خواستند صبا را انتخاب کنم حضور شخص علی دایی بود. زمانی که از طرف باشگاه صبا و علی دایی با من تماس گرفتند سریعا خودم را به آنجا رساندم تا قراردادم را امضا کنم.

وی در ادامه افزود: وقتی پیشنهاد علی دایی رسید چشمم را به روی تمام پیشنهادات بستم و چشم بسته به صبا پیوستم. همچنین می خواستم بدهکاری ام به علی دایی را صاف کنم به همین خاطر بود که قراردادم را سفید امضا کردم و همان مبلغی که علی دایی پیشنهاد داد را قبول کردم. پیش از این ایشان از من خواست که به پرسپولیس بروم اما به خاطر اینکه استقلالی بودم و هواداران استقلال برایم عزیز بودند نتوانستم این کار را انجام دهم. اما الان خوشحالم که افتخار شاگردی علی دایی نصیبم شده است.

دروازه بان جدید تیم صبای قم خاطرنشان کرد: ۴ پیشنهاددیگر داشتم. برای همه آن تیم ها و مربیانشان آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم که بتوانند در کارشان به آن چیزی که می خواهن برسند. به صورت ویژه می خواهم از علیرضا مرزبان قدردانی کنم. ما چند روز پیش با هم جلسه گذاشتیم. وقتی ایشان را دیدم فهمیدم که همان شخصی هستند که می تواند یک مربی ایده آل برای یک بازیکن باشد. از او عذرخواهی می کنم که نتوانستم در خدمتش باشم و انشاالله در آینده بتوانم شاگردی اش را بکنم.

فروزان درباره کار کردن با بهزاد غلامپور بیان داشت: خوشحالم که می توانم با بهزاد غلامپور کار کنم ایشان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی می تواند باعث پیشرفت من شود. از طرفی خیلی خوشحالم که زیر نظر یک استقلالی آموزش دروازه بانی می بینم. من امسال اهداف بزرگی دارم که مهم ترین آن بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران است. تنها شخصی که می توانست من را به این اهداف برساند علی دایی هست.

وی درباره حضور کوتاه مدتش در راه آهن تصریح کرد: روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتم انتظارات از من بسیار بالا بود اما نمی توانستم یک تنه راه آهن را در لیگ برتر نگه دارم. با این حال خدا راشکر می کنم که رو سفید بیرون آمدم و حداقل در درون دروازه رضایت کادر فنی و مدیریت را جلب کردم.

فروزان در پایان درباره اضافه شدن به جرگه متاهلین گفت: بهترین روزهای زندگی ام را می گذرانم. بدون شک همسرم می تواند نقش مهمی در موفقیت هایم داشته باشد. حالا او هم همسر من است و هم مشاوره فوتبالی ام. پیش از اینکه با هم آشنا شویم علاقه چندانی به فوتبال نداشت اما از وقتی که با هم آشنا شدیم طرفدار پروپاقرص فوتبال شده و به نوعی مفسر فوتبال به حساب می آید و هر تیمی هم که من بروم طرفدار همان تیم می شود. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم سالیان سال زندگی خوب و خوشی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الایککککک

    • reza

      بعددوست عزیز بگوببینم درمورد بازی راه آهن _استقلال اون صحنه ای که مخصوص توپ را درون دروازه بردی تااستقلال برنده باشه ازاین مفسر بخواهید اون صحنه را تفسیر کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج