۳۳۹۹۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فرهاد مجیدی بدون اطلاع خودش بازیگر شد!

کاپیتان سابق و خبرساز این روزهای تیم استقلال که به تازگی کفش ها را آویخته و از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرده، به زودی در عرصه سینما خبرساز خواهد شد.

فرهاد مجیدی بدون اطلاع خودش بازیگر شد!

تماشا: کاپیتان سابق و خبرساز این روزهای تیم استقلال که به تازگی کفش ها را آویخته و از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرده، به زودی در عرصه سینما خبرساز خواهد شد.

به گزارش کافه سینما فرهاد مجیدی که از دوستان نزدیک پوریا پورسرخ، بازیگر سینمای ایران است، به جرگه بازیگران سینما خواهد پیوست. بنا بر همین گزارش، کاپیتان سابق آبی پوشان بعد از مواجه شدن با پیشنهادی مبنی بر بازی در یک فیلم سینمایی، چندان هم اظهار بی میلی نکرده و به این ترتیب احتمال اینکه به زودی فرهاد مجیدی را جزو فعالان در عرصه بازیگری ببینیم چندان کم نیست.

فرهاد مجیدی بدون اطلاع خودش بازیگر شد!

پیش از این هم بوده اند فوتبالیست هایی که به عرصه بازیگری وارد شده اند که از جمله آنها می توان به کسانی مثل نیما نکیسا و علی انصاریان اشاره کرد. این روزها پوریا پورسرخ درگیر پروژه ای سینمایی به کارگردانی فرهاد نجفی است.

نجفی پیش از این فیلم «حرکت اول» را ساخته بود که پورسرخ به همراه الناز شاکردوست، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی و علی صادقی در آن بازی می کردند. شنیده می شود سرمایه گذاری این فیلم به عهده نیوشا ضیغمی است.

با این اوصاف شاید عجیب نباشد اگر فرهاد مجیدی را در قامت یکی از بازیگران فیلم جدید فرهاد نجفی ببینیم. آخرین تصویر مجیدی او را در کنار پوریا پورسرخ در شب خداحافظی از فوتبال نشان می داد.

روحم هم از بازیگر شدنم بی‌خبر است

خبرگزاری فارس: کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال هنرپیشه شدن خود را تکذیب کرد.

فرهاد مجیدی در مورد خبر بازیگر شدنش اظهار داشت: هیچ تصمیمی برای ورود به سینما و دنیای بازیگری ندارم و خبرهایی که در چند روز گذشته منتشر شده کذب محض است.

وی تصریح کرد: برای بازی در هیچ فیلمی با هیچ شخص و گروهی مذاکره هم نکرده‌ام که بخواهم توافقی در این مورد داشته باشم. روحم هم از این قضیه بی خبر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافَشو داره...همین کافیه

      پاسخ ها

      • محمد مهدی

        آره مثل اینه که بگی پوریا پور سرخ "پاشو" داره همین کافیه که بیاد فوتبال!

      • مجید

        من دانشجوی بازیگری ام.بعد از کارگری معدن سخت ترین کار بازیگریه...شما فقط شکوه کار رو میبینید...تصور عمومی از بازیگری خیلی خنده داره واقعا چون اصلا این خبرا نیست...برید این رو از بازیگرای بزرگ بپرسید

    • مجتبی

      چه قحط البازیگری شده تو سینما که خواننده و راننده و بازیکن و ... همه میخوان بازیگر شن ... هنر هفتم تو ایران با همه چی قاطی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج