۳۴۰۱۷۲
۹ نظر
۵۹۸۸
۹ نظر
۵۹۸۸
پ

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

اگر فکر می کنید که ترس از گربه برای شما چیز عجیب و غریبی است، نگاهی به فوبیای دیگر ستارگان هالیوود بیاندازید. فوبیای برخی ستاره ها آنقدر عجیب و غریب است که خنده تان می گیرد. فوبیای فلفل، کودکان، نور خورشید... بله درست شنیدید!

برترین ها: اگر فکر می کنید که ترس از گربه برای شما چیز عجیب و غریبی است، نگاهی به فوبیای دیگر ستارگان هالیوود بیاندازید. فوبیای برخی ستاره ها آنقدر عجیب و غریب است که خنده تان می گیرد. فوبیای فلفل، کودکان، نور خورشید... بله درست شنیدید! اگر می خواهید بدانید که ستاره های هالیوود، به چه چیزهایی فوبیا دارند، با ما همراه باشید. پس از خواندن این مطلب خواهید فهمید که شما نسبت به دیگران چقدر هم شجاع هستید.

۱. اسکارلت جوهانسون - پرندگان

اسکارلت جوهانسون در مصاحبه ای با مجله «نیویورک» گفته است که از پرندگان، به خصوص پس از تماشای فیلم « We Bought a Zoo »، به شدت می ترسد. او می گوید: «من از بال زدن یا حتی نوک زدن آنها وحشت دارم. از طاووس هم خیلی می ترسم و حاضر نیستم حتی به آنها لحظه ای نزدیک شوم.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان


۲. بیلی باب تورنتون- صندلی قدیمی

بیلی باب تورنتون ترجیح می دهد روی زمین بنشیند اما روی صندلی قدیمی نه! «من از تمام لوازم قدیمی متنفرم. هر بار که به دراورهای سنگین، میزهای بزرگ یا صندلی هایی که روی آنها سر شیر کنده کاری شده نگاه می کنم، تنم مور مور می شود. من واقعا نمی توانم با آنها ارتباط برقرار کنم. این فوبیا قدیمی همیشه همراه من است. کسی چه می داند شاید من در زندگی گذشته خود یک درخت بوده ام که مرا برای درست کردن صندلی چوبی، بریدند.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

3. مگان فاکس- کاغذ، میکروب، تاریکی

مگان فاکس از چیزهایی که دیگران را خوشحال می کند مانند کاغذ یا تماشای عکس های خودش می ترسد. او همچنین فوبیای تاریکی و میکروب دارد. او می گوید: «غذا خوردن با قاشق و چنگال رستوران ها برای من عذاب آور است؛ یا وقتی کسی سیفون توالت های عمومی را می کشد، میکروب ها در هوا پراکنده می شوند و به دهان من و هزاران نفر دیگه منتقل می شوند. اوه! واقعا وحشتناک است.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

4. آلفرد هیچکاک- تخم مرغ

آنچه آلفرد هیچکاک را می ترساند، ممکن است صبحانه امروز شما باشد. بله، تخم مرغ! او یک بار در مصاحبه ای گفت: «من فوبیای تخم مرغ دارم. سفیدی دور تخم مرغ که هیچ سوراخی هم ندارد، واقعا ترسناک است. آیا تا به حال به شکستن یک تخم مرغ نگاه کرده اید؟»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

5. بریتنی اسپیرز- خزندگان

بربتنی اسپیرز از چه چیزی می ترسد؟ این ستاره هالیوودی فوبیای خزندگان، به خصوص اژدهای کومودو، دارد. حال که این واقعیت را می دانید، حتما به شجاعت او که در یکی از شوهایش در سال 2001 به نام « Slave 4 U » زمانی که مار غول پیکری را به دور خود پیچید، افتخار می کنید.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

6. شان کامز- انگشتان پا

این رپر مشهور هالیوودی اعتراف می کند که از انگشتان پا می ترسد، به خصوص اگر دومین انگشت پا بلند باشد. او می گوید: «من همیشه در اولین قرار ملاقاتم با خانم ها، به انگشت های پایشان نگاه می کنم. اگر دومین انگشت شان بلند باشد، به رابطه ام با آنها ادامه نخواهم داد.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

7. اپرا وینفری- آدامس

اگر می خواهید به مکانی که اپرا وینفری در آنجا حضور دارد بروید، بهتر است به جای آدامس از قرص نعنا استفاده کنید زیرا او به افرادی که در نزدیکی او هستند، اجازه آدامس خوردن نمی دهد. او می گوید: «می دانید ریشه فوبیای آدامس جویدن من چیست؟ آن زمان ها مادر بزرگم همیشه آدامس می خورد سپس آنها را به کابینت می چسباند. کابینت ما پر از آدامس های نعنایی و میوه ای بود. من واقعا از آنها می ترسیدم و به همین دلیل است که به دیگران اجازه نمی دهم که در دفتر کارم آدامس بجوند.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

8. اورلاندو بلوم- خوک

اورلاندو بلوم فوبیای خوک دارد. خبرها حاکی از آن است که یک بار در فیلمبرداری « Kingdom of Heaven » در سال 2005، خوک ها در پشت صحنه فیلم ناگهان رها و گم شدند، کاری که اورلاندو در آن لحظه انجام داد، پناه بردن به تپه ای بلند بود.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

9. کایرا سجویک- مواد غذایی سخنگو

کایرا سجویک از مواد غذایی سخن گو می ترسد. او در مصاحبه ای اعتراف کرده که هر وقت در تبلیغات تلویزیونی غذاهایی را می بیند که در حال حرف زدند، اتاق را ترک می کند. این رفتار او نه تنها خود او بلکه دیگر افرادی را که در حال تماشای تلویزیون هستند نیز آزار می دهد. به عنوان مثال او از تبلغات « M&Ms » وحشت دارد. آیا برای شما عجیب نیست که او با مردی به نام بیکن ازدواج کرده است؟

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

10. متیو مک‌کانهی- درهای دورانی

درهای دورانی، متیو مک‌کانهی را عصبی می کنند. این ستاره برنده جایزه اسکار اعتراف کرده که فوبیای درهای دورانی یا چرخان را دارد. او می گوید: «همین چند روز پیش بود که در یکی از آنها گیر افتادم.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

11. نیکول کیدمن- پروانه

نیکول کیدمن می گوید که از سوسک یا حتی پریدن از هواپیما هراسی ندارد اما از پروانه به شدت می ترسد. «زمانی که من به خانه می آیم و می بینم که پروانه ای روی در خانه ام نشسته است، حاضرم از هر جای دیگری مانند دیوار یا پنجره وارد خانه شوم اما از در ورودی نه.» او برای از بین بردن این فوبیا تلاش های بسیاری کرده اما متاسفانه هیچ کدام از آنها موفقیت آمیز نبوده است.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

12. اندی رادیک- خرگوش

انتظار نداشته باشید که اندی رادیک قدم به مکانی بگذارد که در آنجا خرگوش است. او حتی در روز سال نو از افرادی که لباس های خرگوشی به تن کرده اند و در خیابان ها قدم می زنند نیز وحشت دارد.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

13. کریستینا ریچی - گیاهان خانگی

یادتان باشد که اگر روزی خواستید کریستینا ریچی را به خانه خود دعوت کنید، تمام گلهای خانگی خود را پنهان کنید. کریستینا اعتقاد دارد: «این گیاهان کثیف اند و من از این که آنها را در خانه ام داشته باشم، چنشم می شود.»

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

14. جاستین تیمبرلیک- عنکبوت

جاستین تیمبرلیک هم جزو آن دسته از افرادی است که به شدت از عنکبوت می ترسد. یک بار او در اتاق هتل اش یک عنکبوت دید، اما برای کشتن آن خودش وارد عمل نشد بلکه با پذیرش تماس گرفت.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان

15. کریستن استوارت- اسب

بیچاره کریستن استوارت که مجبور بود برای بازی در « Snow White and the Huntsman » اسب سواری کند. علارغم شجاعتی که این ستاره هالیوودی در نقش هایش دارد، او از اسب ها به شدت می ترسد. البته این فوبیای او بی دلیل نیست. او یک بار در سن 9 سالگی از روی اسب افتاد و آرنج اش شکست.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان


۱۶. وودی آلن- همه چیز

وودی آلن تقریبا از هر چیزی که روی این کرده خاکی وجود دارد، می ترسد. از فوبیاهای او می توان به فوبیای نور خورشید، حشرات، آهو، سگ، رنگ های روشن، ارتفاع، اتاق کوچک، جمعیت، کودکان، جرم، سرطان و... اشاره کرد.

فوبیای عجیب افراد مشهور جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم ازسوکس میترسم

    • حسین

      کاملا با اسکارلت یوهانسن موافقم

    • بدون نام

      فوبیای متیو مک کانهی هم مثل خودش با کلاسه درهای دورانی!!!

    • بدون نام

      فوبیای متیو مک کانهی هم مثل خودش با کلاسه درهای دورانی!!!

    • بدون نام

      همش ادا اطواره نمیدونم چرا هر ادم مشهوری حتما یه سری فوبیا باید داشته باشه . بدون فوبیا سلبریتی محسوب نمیشن گویا

      پاسخ ها

      • النا

        :| :| :|
        چه ربطی داره اخه...
        منم فوبیا دارم الان خیلی مشهورم مصلن

    • شایی

      خداوکیلی منم از سوسک خیلی میترسم
      مثلا تو اهواز بودیم از مارمولک و بقیه جونورا نمیترسیدم ولی ای سوسک وحشت داشتما:((

    • zayn girl^^

      بدون نام 1:06واقعا متاسفم برات چون که هر ادمی حداقل به یه چیز فوبیا داره :/
      نمیدونی بدون بیب^^
      جایی دیگه اینو نگی یکی قهوه ایت کنه:(

    • النا

      من و وودی آلن کاملا مثه همیم... همه چی ترس داره خدایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج