۳۴۰۱۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

به «ایستاده در غبار» ظلم شد

«زمانی که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که این اثر از داستانی قوی و منسجم بهره می‌برد. به نظر من تا امروز حق این فیلمنامه در تمام جشنواره هایی که برگزار شده نادیده گرفته شده است.»

خبرگزاری صبا: «زمانی که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که این اثر از داستانی قوی و منسجم بهره می‌برد. به نظر من تا امروز حق این فیلمنامه در تمام جشنواره هایی که برگزار شده نادیده گرفته شده است.»

به «ایستاده در غبار» ظلم شد

هادی حجازی‌فر بازیگر نقش «حاج احمد متوسلیان» در خصوص پذیرش این نقش و رسیدن به زوایای پنهان آن ابراز داشت: قبل از خواندن فیلمنامه «ایستاده در غبار» برای من نام محمد حسین مهدویان مهم و البته کافی بود و بعد از پذیرش نقش فیلمنامه را خواندم. آن هم به دلیل اثر قبلی مهدویان یعنی «آخرین روزهای زمستان» بود که به نظر من بهترین کار دفاع مقدسی بود که در تلویزیون ساخته و پخش شد. زمانی که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که این اثر از داستانی قوی و منسجم بهره می‌برد. به نظر من تا امروز حق این فیلمنامه در تمام جشنواره هایی که برگزار شده نادیده گرفته شده است. به دلیل اینکه فیلمنامه خوب کمک می کند که یک قهرمان در فیلم ساخته شود.

حجازی فر در خصوص ارتباطش با نقش حاج احمد متوسلیان نیز گفت:به طور حتم زمان فیلمبرداری نباید عاشق «حاج احمد» می‌شدم؛ چون که قرار بود نقشش را بازی کنم. در حالی که اگر شیفته این نقش می شدم، به طور حتم آن را قضاوت می کردم و در بازی در لحظاتی حق را به نقش می دادم و کار خوب از آب در نمی‌آمد.

وی همچنین در مورد شخصیت احمد متوسلیان ابراز داشت: بدون شک حاج احمد یکی از متفاوت ترین و البته شاخص ترین فرماندهان جنگ بود و فیلمنامه به حدی زیبا وی را روایت کرده بود که من فقط «احمد متوسلیان» فیلمنامه را بازی کردم و خارج از فیلمنامه حرکت نکردم.

حجازی فر که سابقه طولانی در تئاتر دارد، در مورد مهیا بودن حضور بازیگران این عرصه در سینما اظهار داشت: متاسفانه انتخاب ها به زعم من در سینما خارج از ضوابط است. این ارتباط در زمان قبل خیلی بدتر از حال بود و در این دوره بهتر شده است اما باید بدانیم که سینما به تئاتر نیاز دارد. من تا حد ممکن تلاش می کنم دغدغه‌ام بازی باشد و نه شغلم و قصد این را ندارم که هر نقشی را بازی کنم. هم اکنون بسیاری از بازیگران مستعد در تئاتر هستند که می توانند در سینما حضور پیدا کنند. من به کارگردان‌ها توصیه می کنم که بیشتر به سالن‌های تئاتر بیایند و بازی‌ها را ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج