۳۴۰۳۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

با بهره‌گيري از المان‌هاي تابستاني و براي غلبه بر سرما و رنگ‌هاي سرد، چيدماني مناسب براي اين فصل‌ها ايجاد كنيد. در اين مطلب با چند ايده براي داشتن چيدماني مناسب براي فصول سرد سال آشنا مي‌شويد

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

هفت صبح: با گذر از پاييز و روزهايي كه هواي نا متعادل دارند و نه گرم تابستاني‌اند و نه سرد زمستاني،‌ آرام آرام به ماه‌هاي سرد سال نزديك مي‌شويم. بسياري از خانم‌هاي خانه‌دار در اوايل پاييز خانه‌تكاني مي‌كنند و براي نصب و راه‌اندازي سيستم‌هاي گرمايشي، چيدمان خانه را تغيير مي‌دهند.

اگر شما هم چنين قصدي داريد،‌ بد نيست در جريان اين تغيير و تحول،‌ دستي به سر و روي خانه بكشيد و با بهره‌گيري از المان‌هاي تابستاني و براي غلبه بر سرما و رنگ‌هاي سرد، چيدماني مناسب براي اين فصل‌ها ايجاد كنيد. در اين مطلب با چند ايده براي داشتن چيدماني مناسب براي فصول سرد سال آشنا مي‌شويد:

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

قسمت‌هايي از كف خانه كه پوششي ندارد را با انداختن قالیچه‌ها و گلیم‌هایی که رنگ گرم دارند پر كنيد تا فضا گرم‌تر شود. در ضمن كف خانه خود از عناصر بسيار مهم دكوراسيوني است كه كيفيت و نوع آن در انتقال سرما يا گرما به محيط بسيار تاثيرگذار است.

بهتر است مبل‌ها را با فاصله كمتري نسبت به هم قرار دهيد. زيرا در اين صورت فضا صمیمانه‌‌تر و گرم‌تر جلوه مي‌كند.

بهتر است براي مبل‌هايي با رنگ‌هاي سرد، از كوسن‌هايي با رنگ‌هاي قرمز، زرد و نارنجي يا از پوشش‌هایی با طرح گلیم، جاجیم یا قلاب‌بافی‌هایي به‌ رنگ‌هاي شاد و گرم براي قسمت‌هاي پشتي و دسته‌هاي مبلمان استفاده كنيد.

قرار دادن گلدان‌هايي با ظاهري زيبا كه با گياهان آپارتماني تزئين شده‌اند و در فصول سرد داراي برگ‌هاي سبز و شاداب هستند مي‌تواند به خانه طراوت و شادابي بهاري بدهد و در ضمن خشکی هوا را که بر اثر كار كردن شومينه و شوفاژ در فضا به وجود مي‌آيد كاهش مي‌دهد.

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

بهتر است در قسمت‌هايي از خانه، به طور مثال‌ هال و پذيرايي كه افراد بيشترين زمان را در آنجا مي‌گذرانند با لامپ‌هايي به رنگ نارنجی، زرد تیره و حتی قرمز يا به صورت تركيبي تزئين كنيد تا گرماي بيشتري در فضا به وجود بيايد.

با اندكي سليقه و ابتكار هم مي‌توانيد خانه‌اي گرم و زيبا داشته باشيد و هم زيبايي پاييز و زمستان را در فضا حس كنيد. به طور مثال استفاده از کنده‌هاي چوبي كه در کنار شومينه قرار داده شده است فضا را بسيار زيبا و دل‌انگيز مي‌كند.

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

قرار دادن كامواهاي رنگي و عروسك‌هاي بافتني درون سبدي چوبي، مي‌تواند بهترين تزئين زمستاني براي خانه شما باشد و در ضمن براي افراد خانواده حس و فضايي كلاسيك ايجاد كند.

شمع‌هاي رنگي نيز بهترين گزينه براي تزئين خانه‌ها در فصول سرد سال است، بنابراين سعي كنيد در گوشه‌هايي از خانه كه بيشترين ديد را دارند با شمع‌ها‌يي کوتاه و بلند كه رنگ‌های شادي مانند صورتی، نارنجی، قرمز، زرد دارند تزئين كنيد. در اين صورت رنگ و نور شمع‌ها به فضاي سرد و بي روح، گرما و زيبايي مي‌دهد.

دکوراسیون، به وقت زمستان به رنگ تابستان!

گبه‌ها و گليم‌ها به دليل نوع بافت و رنگ‌هاي شادي كه دارند و نيز به دليل تازه كردن نوعي حس و حال قديمي ‌در افراد مي‌تواند پوشش بسيار مناسبي براي كف خانه براي روزهاي سرد سال باشد، به خصوص اگر با ديگر صنايع دستي هماهنگ شود.

برخي از وسايل و صداها نيز مي‌تواند به فضا حسي زيبا بدهد. از جمله آنها مي‌توان به صدای قل‌قل سماورهاي قديمي‌ و كرسي‌ها اشاره كنيم كه مي‌تواند به فضاي سرد خانه، نوعي آرامش و حس و حالي قديمي ‌بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج