۳۴۰۳۱۱
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

پرحاشیه ترین انیمیشن سال

«در جست و جوی دوری» احتمالا پر حاشیه ترین انیمیشن سال سینماهای جهان خواهد بود. حواشی دور این فیلم آن قدر گسترده شده که بالاخره سازندگانش به برخی از آنها پاسخ دادند.

خبرگزاری تسنیم: «در جست و جوی دوری» احتمالا پر حاشیه ترین انیمیشن سال سینماهای جهان خواهد بود. حواشی دور این فیلم آن قدر گسترده شده که بالاخره سازندگانش به برخی از آنها پاسخ دادند.

پرحاشیه ترین انیمیشن سال

پیش از این گفته بودیم که با انتشار جدیدترین تریلر انیمیشن «در جست و جوی دوری»، موج جدیدی از حواشی برای جدیدترین اثر دیزنی/ پیکسار به راه افتاده است. داستان از این قرار است که در صحنه ای از این تریلر دو خانم را می بینیم که بچه ای را در خیابان حمل می کنند. اگرچه هیچ توضیح اضافه تری داده نمی شود اما عده ای در فضای مجازی این شایعه را به راه انداختند که دیزنی/ پیکسار از نخستین کاراکترهای همجنس گرای خود رونمایی کرده اند.

هر چند عده ای هم بودند که این دو کاراکتر را فقط دو دوست ساده می دانستند که یکی فرزند خودش را هم با خود بیرون آورده است. نکته مهم در مورد این اتفاق اما این است که به نظر می رسد کمپانی های هالیوودی در حال گرفتن بازخورد هستند تا ببینند بالاخره چه زمانی وقت آن می رسد تا از یک کاراکتر واقعا همجنس گرا و نقش اصلی در دنیای پاک کودکان رونمایی کنند.

پاسخی که سازندگان «در جست و جوی دوری» به این حاشیه داده اند ما را بیشتر مطمئن می کند که آنها در حال ارزیابی شرایط برای پروژه های بعد هستند. اخیرا یو اس ای تودی از اندرو استانتون یکی از کارگردانان این پروژه در مورد حاشیه بزرگ اخیر فیلمش پرسیده که او پاسخ داده: «آنها می توانند هر چیزی که شما می خواهید باشند. جواب درست و غلطی وجود ندارد.» همین طور لیندزی کالینز هم در پاسخ به این سوال که آیا کاراکترهای فیلم جدیدش همجنسگرا هستند یا نه، می گوید: «ما هیچ وقت از آنها (دو خانمی که در تریلر دیده می شوند.) نپرسیدیم.» استانتون جواب تهیه کننده این اثر را کامل تر هم کرده: «ما از هیچ یک از زوج های حاضر در تمام شات ها و فیلم هایمان این را نپرسیده ایم.»

گفتنی است اخیرا کمپین فاجعه بار دیگری از سوی همجنس گرایان به راه افتاده که از دیزنی می خواهند «السا»، کاراکتر اصلی انیمیشن «یخ زده» را هم در قسمت جدید، همجنس گرا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج