جاباما
۳۴۰۴۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شاخص آلودگی هوا برای لغو بازی در ایران

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مصوبات جلسه کمیته پزشکی AFC را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سایت فدراسیون فوتبال دکتر زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی پس از جلسه کمیته پزشکی AFC که در قطر برگزار شده بود، گفت: این جلسه با حضور تمامی اعضا به استثنای نماینده سوریه برگزار شد. موضوع "آلودگی هوا" یکی از مهمترین بحث‌های این جلسه بود و در نهایت مصوب شد تا در صورتی که شاخص آلودگی هوا (PSI) به بالای ۲۰۰ برسد، مسابقات لغو شوند که دستورالعمل اجرای این قانون را قطعاً پس از ارسال از سوی فیفا، اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص این دستورالعمل تأکید کرد: بر این اساس با توجه به شرایط آب و هوایی که ما در کشورمان داریم، در مسابقات آینده خط کنسل کردن مسابقات به دلیل آلودگی هوا را ۲۰۰ در نظر خواهیم گرفت.

عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بحث‌های مهم جلسه کمیته پزشکی AFC در خصوص مدرک پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های حاضر در مسابقات بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. در این جلسه مصوب شد تا کلیه پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها باید مدرک مورد تأیید داشته باشند که این مدرک همان مدرکی است که از دانشگاه گرفته و فارغ التحصیل شده‌اند. یعنی کلیه پزشکان و فیزیوتراپیست‌هایی که همراه تیم‌های خود در مسابقات بین المللی AFC قرار است حضور پیدا کنند، باید مدرک ترجمه شده خود را پیش از شروع مسابقات برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

هراتیان ادامه داد: امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رعایت استانداردهای پزشکی تصمیمات بسیار قاطعی گرفته و جریمه‌های سنگینی را در صورت عدم رعایت نکات پزشکی مخصوصاً عدم وجود آمبولانس در نظر گرفته است که ما این نکات را مسلماً مطابقت می‌دهیم تا استانداردها رعایت شود.

وی یادآور شد: در حاشیه این نشست نیز اولین دوره فیزیوتراپی آسیا برگزار شد و همچنین در آخر جلسه اعضای کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران در راستای بدست آوردن مدرک معتبر مرکز پزشکی مورد تأیید عالی فیفا در سطح آسیا تشکر و قدردانی کرده و ما هم قول دادیم که نماینده شایسته ای در دنیا برای این قاره کهن باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج