۳۴۰۴۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجیدی: استقلال در یارگیری عقب نیست

مدافع استقلال گفت: فوتبال امروز دیگر به جذب ستاره‌ها اعتقادی ندارد.

خبرگزاری میزان: میثم مجیدی درخصوص اوضاع و احوال استقلال و شرایط نقل وانتقالات این تیم اظهار داشت: کاملا اخبار را دنبال می‌کنم و خدا را شکر در نقل‌وانتقالات باشگاه فعال است. امیدوارم دیگر بازیکنان خوب و مدنظر سرمربی و کادرفنی استقلال هم جذب شده تا در ادامه بتوانند به استقلال کمک کنند.

مدافع استقلال درباره تجمع روز گذشته هواداران تیمش مقابل مجلس بابت اعتراض به عملکرد وزیر ورزش عنوان کرد: بله شنیدم که آنها چند روزی است به روند یارگیری استقلال که با ایراد وزارت ورزش و شخص وزیر متوقف شده گلایه داشته و آن را با توجه به جذب بازیکنان یک تبعیض و اجحاف در حق تیم‌شان می‌دانند.

وی افزود: با این حال و با این‌که استقلال به نظرم مشکلی در روند یارگیری نداشته و تا اینجا بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب شده‌اند اما هواداران استقلال نشان دادند که طرفدار چه تیم بزرگی هستند و به این راحتی‌ها اجازه نمی‌دهند دیگران برای تیم‌شان تصمیم بگیرند.

مجیدی در پاسخ به اینکه می‌گویند استقلال در یارگیری از پرسپولیس عقب افتاده، تاکید کرد: اصلا این‌طور نبوده و فوتبال امروز دیگر به جذب ستاره‌ها اعتقادی ندارد و دور آن به پایان رسیده است. دیدید که برزیل با این همه ستاره حذف شد.

وی ادامه داد: امروز تلاش، دوندگی و جوان بودن تیم در کنار یک تفکر مناسب می‌تواند در فوتبال نتیجه بدهد. فاکتورهایی که با جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار و آمدن علیرضا منصوریان در استقلال وجود دارد. شک نکنید این تیم به هماهنگی لازم برسد می‌تواند نتایجی به مراتب بهتر از همه تیم‌های ستاره‌باز به دست بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج