جاباما
۳۴۰۵۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پله: کونته مرا تهدید به مرگ کرد

ستاره تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و تاکید کرد که این مربی بزرگ او را تهدید به مرگ کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا شروعی مقتدرانه در رقابت های یورو ۲۰۱۶ داشت تا جایی که توانست در نخستین دیدار خود با دو گل بلژیک پر ستاره را شکست دهد تا در قامت یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی ظاهر شود.

گل دوم ایتالیا را در این دیدار گرازیانو پله، ستاره ساوتهمپتون به ثمر رساند که جواب اعتماد آنتونیو کونته را داد البته این بازیکن چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

او بعد از بازی گفت: برای گل زدن در این دیدار صبر زیادی کردم. چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادم تا اینکه موفق شدم در وقت های تلف شده گلزنی کنم. یک مهاجم اگر می خواهد اعتماد به نفس بالایی داشته باشد به گلزنی نیاز دارد. او باید همیشه تمرکز داشته باشد و قدر موقعیت ها را به خوبی بداند. خوشبختانه موفق شدم که در این دیدار گلزنی کنم هر چند فرصت های زیادی را از دست دادم.

پله درباره آسیب دیدگی که با آنها مواجه شد گفت: یکی از انگشت های دستم به شدت درد می کرد. با این حال به بازی ادامه دادم و احساس درد نداشتم. الان در شرایط خوبی به سر می برم و می توانم در دیدار بعدی به میدان روم.

ستاره ساوتهمپتون درباره عصبانیت شدید آنتونیو کونته و فریادهای این مربی گفت: دیگر همه ما شخصیت کونته را به خوبی می شناسیم و به خوبی می دانیم که او تا چه اندازه در کار خود جدی است. او مربی است که به دنبال رسیدن به ایده‌ال در بازی است و همه ما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا این مربی را راضی کنیم. او بسیار حساس است و گاهی اوقات برخورد تندی دارد تا جایی که وقتی در آن ضد حمله توپ را از دست دادم من را تهدید به مرگ کرد، اما خوشبختانه جبران کردم. بلژیک تیم بسیار خوبی بود اما خوشبختانه با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم این تیم را شکست دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج