۳۴۰۵۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سبک‌دست: نیازی به پست و صندلی ندارم

عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: کسی که بخواهد به استقلال کمک کند نیازی به پست و صندلی ندارد.

خبرگزاری فارس: شاهرخ سبک‌دست درباره اعلام تاکید جدید هیات مدیره استقلال اظهار داشت: خوشبختانه دو نفر بانکی و اقتصادی در این ترکیب است که هر دو از مدیران با تجربه و کار بلد هستند. سه عضو دیگر هم که با تجربه‌اند و این ترکیب خوبی است که می‌توانم به راحتی کارهای باشگاه را انجام دهم. شاید تنها مسئله انتخاب مدیرعامل باشد که قطعا این هیات مدیره انتخاب خوبی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کنار گذاشتن نامش از فهرست هیات مدیره استقلال ناراحت نیست گفت: هر انتصابی یک مدت مشخصی دارد و مهم این است که در آن مدتی که هستی وظایفت را درست انجام دهی. من هر کاری که لازم بود انجام دادم. من از بخش خصوصی به بخش دولتی آمدم و فکر می‌کنم لازم بود که تغییراتی انجام شود. کنار استقلال بودن نیازی به صندلی و پست ندارد و کسی که بخواهد کمک کند می‌تواند این کار را انجام دهد. در یک برهه‌ای به خاطر سیاست گذاری‌های کلان باشگاه لازم بود که در هیات مدیره باشم چرا که برای رایزنی با یکسری ارگان ها باید به صورت مستقیم وارد عمل می‌شدم. اکنون هم هیات مدیره جدید استقلال باید نقاط قوت را بررسی کنند و در مسیر اقتصادی ثابت قدم باشند. نباید این طور باشد که هر هیات مدیره جدیدی که می‌آید به فکر سرشماری جدید باشد.

سبک‌دست در خصوص اینکه آیا کاری هست که او باید به باشگاه تحویل دهد گفت: من برای هیات مدیره جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشبختانه از ترکیب سال گذشته هیات مدیره در بین انتخابی‌های جدید نفراتی هستند و همه سوابق کارهای ما در باشگاه موجود است. همان طور که فامیلی من سبک دست است سبکبال هم هستم و کاری نیست که بخواهم تحویل دهم. استقلال همچنان تیم مورد علاقه من است و هر کمکی که از دستم برآید انجام می‌دهم.

وی درباره اینکه در مدتی که در استقلال بود اذیت شد یا خیر گفت: چون امثال من از فضای خصوصی به فضای دولتی می‌آییم کمی شرایط برایمان سخت است. در بخش خصوصی تصمیمات ما براساس توجیه اقتصادی و فنی است اما در فضای دولتی گاها ممکن است تصمیمات و یا اتفاق‌ها برپایه منافع باشگاه نباشد که گاهی این فضا ما را اذیت می‌کرد و تغییر آن هم سخت بود چون این مسیری است که سالیان سال شکل گرفته و اصولا هم براساس منافع باشگاه نبود. مثلا در بخش خصوصی در پایان سال اگر سرمایه ثبتی کمتر از بدهی باشد آن شرکت ورشکسته اعلام می‌شود اما سالیان سال است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در همین حالت ورشکسته بودن و با کمک‌های صورت گرفته جلو می‌رود. گاها شاهد بودیم که مدیران قبلی به تعهدات خود پایبند نبودند و یا تعهد مدیر قبلی را اجرا نکردند در صورتی که یک سازمان باید به تمام قراردادهای قبلی خود پایبند باشد.

سبک‌دست در پایان خاطرنشان کرد: من از مدیران آینده استقلال می‌خواهم که به فکر قرارداد بازیکنان فصل گذشته استقلال باشند تغییر مدیریت مثل دوی امدادی است که باید زحماتی که قبلی‌ها کشیده‌ان به هدر نرود خوشبختانه وزارت ورزش هم مدیران لایقی انتخاب کرده و قطعا آنها تصمیمات خوبی می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج