۳۴۰۵۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سانگ یانگ های جدید به زودی می آیند

شرکت خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرد که برای سه سال آینده، تولید یک دستگاه خودروی پیکاپ و توسعه نسل جدید سانگ یانگ رکستون و سانگ یانگ کوراندو را برنامه ریزی کرده است.

وب سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرد که برای سه سال آینده، تولید یک دستگاه خودروی پیکاپ و توسعه نسل جدید سانگ یانگ رکستون و سانگ یانگ کوراندو را برنامه ریزی کرده است.

سانگ یانگ های جدید به زودی می آیند

باتوجه به گزارش وبسایت منبع، شرکت خودروسازی سانگ یانگ قصد دارد نسل جدید "رکستون" را در قالب یک طرح مفهومی شاسی بلند در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 به نمایش درآورد. البته وبسایت منبع شایعه بودن این قضیه را تا زمانی که شرکت سازنده تایید نکند، ذکر کرده و در کنار آن، عرضه به بازار در سال آینده میلادی و توسعه یافتن آن بر روی پلتفرم هیوندای سانتافه را هم اضافه کرده است.

برای سال ۲۰۱۸ میلادی، کمپانی سانگ یانگ هدف گذاری خود را بر روی تولید یک خودروی پیکاپ دو کابین جدید تعیین کرده و سپس اعلام کرده که براساس معماری نسل جدید سانگ یانگ رکستون توسعه پیدا خواهد کرد. این خودرو بنابر گفته سانگ یانگ، پس از طراحی و تولید به عنوان رقیبی برای تویوتا هایلوکس، فورد رنجر، نیسان نوارا، میتسوبیشی تریتون و هولدن کلرادو به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، وبسایت منبع معتقد است که خودروی پیکاپ سانگ یانگ رکستون با دو انتخاب محوری (محور عقب محرک یا چهار چرخ محرک) به تولید خواهد رسید.

سانگ یانگ های جدید به زودی می آیند

برای سال 2019 میلادی هم ساناگ یانگ اعلام کرده که قصد معرفی نسل جدید کوراندو را دارد. شایعات حاکی از این است که نسل جدید سانگ یانگ کوراندو با چهره‌ای شبیه به سانگ یانگ تیوولی توسعه پیدا خواهد کرد و در جای دیگر گفته شده که سانگ یانگ بر پایه پلتفرم تیوولی، نسل جدید کوراندو را توسعه خواهد داد، اما در حال حاضر سانگ یانگ صحبتی در این رابطه نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج