۳۴۰۸۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاوه آفاق: امیدواریم روی صحنه برویم

خواننده راک گفت: صبورانه در راه زنده نگه داشتن موسیقی‌های اندیشه‌محور و فاخر در میهن عزیزمان در سنگر هنر می‌جنگم.

هنرآنلاین: کاوه آفاق درباره تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت : قرار بود روز سوم خردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه بروم، اما با وجود صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد این کنسرت از سوی اداره اماکن لغو شد. به همین خاطر فرصت مناسبی بود تا با برگزاری نمایشگاه با هوادارانم دیدار داشته باشم.

کاوه آفاق: امیدواریم روی صحنه برویم

وی افزود: در مبحث کنسرت‌ها هم امیدوارم بعد از پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم برای اجرای زنده برنامه‌ای ترتیب بدهیم. در واقع با اینکه وزارت محترم ارشاد و دیگر مسئولان حوزه فرهنگ در دیگر ادارات، کمال لطف و همکاری را داشته‌اند، متأسفانه مجوز درخواست اجرا برای تاریخ مذکور داده نشد.

آفاق همچنین گفت: با وجود این مشکلات هنوز گوید مثل یک سرباز مخلص، صبورانه در راه زنده نگه داشتن موسیقی‌های اندیشه‌محور و فاخر در میهن عزیزمان در سنگر هنر می‌جنگم با این وجود هنوز مجاز به اجرا نیستم.

او درباره نمایشگاه "سمفونی صلح" هم گفت: رشته اصلی من معماری بوده و سال‌هاست در خلوتم نقاشی می‌کنم. با ۱۰ اثر نقاشی با موضوع‌هایی همچون محیط زیست، معماری و صلح در کنار ناصر پلنگی و ساغر مسعودی در این نمایشگاه حضور دارم. من به عنوان یک موزیسین شناخته می‏‌شوم و نخستین بار است که در این حوزه کار می‌کنم. البته حضور من در حوزه هنرهای تجسمی پس از آن بود که حس کردم مطالعاتم و آموزه‌هایم در زمینه هنرهای تجسمی به حدی رسیده است که می‌توانم نمایشگاه بگذارم.

نمایشگاه "سمفونی برای صلح" تا دوم تیرماه در نگارخانه‌ آریانا به نشانی الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره ۹ در معرض تماشای عموم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج