جاباما
۳۴۱۰۸۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طوفان منصوری با مرسدس AMG GT S

تصاویر مرسدس بنز AMG GT S با باله‌ای عظیم آیرودینامیکی منتشر شد.

وب سایت خودروبانک: روز گذشته تصاویر مرسدس بنز AMG GT S با باله‌ای عظیم آیرودینامیکی منتشر شد. کاری از منصوری، تیونر فعال و کاربلد صنعت خودروسازی جهان که بدون شک در رنکینگ ساختگی برترین تیونرها، در جایگاه ۱ از لحاظ عملکرد، توانایی و خلاقیت قرار می‌گیرد. حال با تقویت مرسدس بنزAMG GT S خود را بار دیگر اثبات کرده است.

طوفان منصوری با مرسدس AMG GT S

طراحی ظاهری، اولین چیزی است که منصوری برای آغاز کارش به سراغ آن می‌رود. در این اتومبیل هم منصوری تغییرات زیادی در طراحی ظاهری مرسدس بنز AMG GT S ایجاد کرده است، ولی برخلاف پروژه‌های سابقش، این پروژه تغییرات نسبتا سطحی و روی پوستی دارد. در قسمت جلویی خودرو به غیر از رنگ شدن سپر و ورودی‌های هوای رادیاتور، چیز خاصی دیده نمی‌شود، ولی در اطراف خودرو و قسمت عقب اتومبیل تغییرات نسبتا زیادی حاصل شده است. از نمای نیم‌ رخ اول از همه رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی مشکی رنگ 6 پره جلب توجه می‌کند که برای جبران افزایش سایز آن، گلگیرهای روی چرخ‌ها بزرگ‌تر و باد کرده طراحی شده است.

طوفان منصوری با مرسدس AMG GT S

یک پله عقب‌تر به قسمت عقب اتومبیل می‌رسیم، جایی که بر خلاف قسمت جلو، تغییرات زیادی حاصل شده و در این بخش از خروجی‌های اگزوز تیتانیومی با راهنمای تقریبا مستطیل شکل چهارتایی استفاده شده است و مهم‌تر از آن، باله‌ای بسیار بزرگ آیرودینامیکی بر روی درب صندوق عقب نصب شده تا نیروی داون فورس یا به اصطلاح چسبندگی بیشتری در راستای حمایت از قدرت افزایش یافته پیشرانه و راننده تولید کند.

بخش موتوری هم از پیشرانه استاندارد 4 لیتری هشت سیلندر تشکیل شده است، ولی منصوری با نصب توربوشارژرهای بزرگ‌تر، فیلتر هوای اسپرت و همچنین نصب یک سیستم اگزوز سفارشی بر روی موتور توانسته قدرت تولیدی را از 510 اسب بخار در حالت استاندارد به 730 اسب بخار افزایش دهد که عملا شتابی 3.4 ثانیه‌ای با 0.4 ثانیه کاهش و حداکثر سرعتی 330 کیلومتر بر ساعتی با 20 سرعت بیشتر را به همراه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج