۳۴۱۰۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نولان: از «بازی تاج‌وتخت» الهام گرفتیم

اولین تیزر بلند سریال وسترن، معمایی و علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) که دو روز پیش (شنبه) در جشنواره تلویزیونی «ای‌تی‌ایکس» (ATX) از سوی شبکه «اچ‌بی‌او» رونمایی شد، مخاطبان را حسابی شگفت‌زده کرد.

وب‌سایت آی سینما:اولین تیزر بلند سریال وسترن، معمایی و علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) که دو روز پیش (شنبه) در جشنواره تلویزیونی «ای‌تی‌ایکس» (ATX) از سوی شبکه «اچ‌بی‌او» رونمایی شد، مخاطبان را حسابی شگفت‌زده کرد. داستان «وست‌ورلد» با اقتباس از فیلم سینمایی مایکل کرایتن که در سال ۱۹۷۳ روی پرده رفت، روایت می‌شود و جاناتان نولان (برادر کریستوفر نولان) به همراه لیزا جوی خالقان اصلی سریال جدید اچ‌بی‌او هستند. نولان می‌گوید روند ساخت «بازی تاج‌وتخت» منبع الهام اصلی او و سازندگان سریال بوده است.

نولان: از «بازی تاج‌وتخت» الهام گرفتیم

به گزارش انترتینمنت ویکلی، شبکه «اچ‌بی‌او» در جریان برگزاری جشنواره تلویزیونی «ای‌تی‌ایکس» از اولین تیزر بلند درام تلویزیونی «وست‌ورلد» رونمایی کرد که تحسین و کنجکاوی مخاطبان را به همراه داشت. در این تیزر صحنه‌های اکشن و پرتنش با حال و هوای وسترن به تصویر کشیده شده که همزمان آمیخته به لحظات هراس‌انگیز و مضامین علمی-تخیلی است.

داستان از اساس، در مسیری متفاوت با آن‌چه در نسخه ۱۹۷۳ فیلم مایکل کرایتن به تصویر کشیده شده، روایت می‌شود. در سریال شبکه اچ‌بی‌او، ربات‌های هوشمند قدرت را به دست می‌گیرند و از تاریک‌ترین انگیزه‌های بشری سوءاستفاده می‌کنند.

جاناتان نولان خالق اصلی سریال که به همراه لیزا جوی نگارش قسمت‌های «وست‌ورلد» را برعهده داشته، در این‌باره می‌گوید: «سریال ما درباره ربات‌هایی است که خودشان هم متوجه نیستند در دنیایی دروغین به سر می‌برند.»

نولان: از «بازی تاج‌وتخت» الهام گرفتیم

بخش عمده تیزری که به تازگی منتشر شده، بر شخصیتی به نام «دلورس ابرناتی» ( با بازی ایون ریچل وود) متمرکز است؛ زنی متعلق به دنیای «اولد وست» (غرب قدیم) که رفته‌رفته می‌فهمد واقعیت زندگی‌اش دروغی بیش نیست. آنتونی هاپکینز در نقش شخصیتی به نام «دکتر رابرت فورد» ظاهر شده است؛ کسی که مدیریت خلاق دنیای «وست‌ورلد» را بر عهده دارد. در یکی از صحنه‌ها، دلورس معصومانه می‌پرسد آیا آنها هرگز دوست هم بودند یا نه و هاپکینز توضیح می‌دهد هرگز چنین ارتباطی بین‌شان نبوده و در صحنه‌ای دیگر، مخاطب با اندرویدها مواجه می‌شود که در اتاق شکنجه به دام افتاده‌اند.

جاناتان نولان در ادامه صحبت‌های خود یادآور شده موفقیت خیره‌کننده «بازی تاج و تخت» -پرطرفدارترین سریال حال حاضر اچ‌بی‌او - او و سازندگان سریال را برای تهیه‌وتولید «وست‌ورلد» مصمم کرده است. سریال جدید اچ‌بی‌او بعد از ماه‌ها تاخیر، بالاخره از پاییز امسال روی آنتن می‌رود.

نولان: از «بازی تاج‌وتخت» الهام گرفتیم

فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «بین‌ستاره‌ای» و «شوالیه تاریکی» در این‌باره گفته: «واقعیتش سریال «بازی تاج‌وتخت» بود که باعث شد احساس کنیم می‌توانیم از پس چنین کاری بربیاییم. اولین‌بار طرح‌مان را با هدف تولید پروژه‌ای با اقتباس همزمان از فیلم‌های «روزهای بهشت» (ساخته ترنس مالیک) و «بیگانه» (ساخته ریدلی اسکات) ارایه دادیم. می‌خواستیم داستان این دو فیلم را به‌هم رج بزنیم.» او اضافه می‌کند: «سریال «بازی تاج‌وتخت» منبع الهام ما بود. سازندگان این سریال بدون در نظر گرفتن آن‌چه این روزها مرسوم است، خودشان را به ارزش تولید عملی متعهد کردند.»

ماه گذشته، شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرد فصل نخست سریال «وست‌ورلد» در قالب ۱۰ اپیزود روی آنتن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج