۳۴۱۰۹۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دنیامالی: کجای انتقال نفت به انزلی ایراد دارد؟

احمد دنیامالی می‌گوید موضوع حضور او در شورای شهر تهران و انتقال نفت از تهران به انزلی دو مقوله متفاوت هستند.

خبرگزاری ایسنا: احمد دنیا مالی در واکنش به این ادعا که گفته می‌شود شما به عنوان عضو شورای شهر تهران نقش اساسی در انتقال نفت از تهران به انزلی را ایفا کرده است، گفت:واقعا این درست نیست که بدون اطلاع آدم صحبت کند و من دوست ندارم در این مورد صحبتی داشته باشم البته می توانم صحبت کنم اما ترجیح می دهم که چیزی نگویم.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال و شورای شهر دو مقوله کاملا متفاوت هستند. من به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان تلاش کردم تا بتوانم خدمت رسانی مناسبی برای مردمان شمال کشور داشته باشم. قصد من فقط این است که لیگ برتر با شور و هیجان بیشتری دنبال شود و واقعا حیف است که از شهرهایی مانند شیراز و شمال نماینده ای در لیگ برتر فوتبال نداشنه باشیم.

دنیا مالی در خصوص اینکه شما نماینده مردم تهران در شورای این شهر هستید و فکر نمی‌کنید که دید مردم نسبت به شما با این کار به شما عوض شود گفت: من همانطور که در بالا هم توضیح دادم واقعا این دو موضوع مختلف است. شما ببینید من در بیشتر جلسات سعی می‌کنم مسایلی را مطرح کنم که دغدغه مردم شهر تهران باشد. این وظیفه من است که به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورای شهر از حقوق آنها بخواهم دفاع کنم. اما مساله ملوان واقعا با این موضوع متفاوت است و من بنا به وظیفه‌ای که دارم باید برای تیم ملوان کار کنم. من فکر نمی کنم که این کار من باعث شود تا مردم شهر تهران بخواهند از من ناراحت شوند.

وی افزود: اگر هم می خواهید بگویید که طرفداران تیم نفت ناراحت می شوند که این بحثش جدا است چرا که واقعا تیم نفت طرفداری ندارد که بخواهد ناراحت شوند!

دنیا مالی ادامه داد:ببینید دولت نمی‌خواهد برای این تیم از این فصل خرج کند و از طرف دیگر ما باید از کی برویم به سمت خصوصی سازی تیم‌ها؟ زمانیکه دولت نمی‌خواهد برای یک تیم خرج کند و از طرف دیگر یک تیم مانند ملوان خواهان این است که امتیاز این تیم را بخرد کجای این کار اشکال دارد.

عضو شورای شهر تهران در پایان به شوراآنلاین گفت: از طرفی دیگر ما به دنبال این هستیم تا تیم ها را خصوصی کنیم و کمتر تیم دولتی در این فوتبال وجود داشته باشد که فکر می‌کنم این هم ایرادی نداشته باشد.در مجموع باید بگویم که من با تمام قدرت به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورا هستم و شک نکنید تا جایی که توان داشته باشم برای رسیدن حق به مردم تهران کارم را انجام می دهم و از آن طرف هم به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان سعی می‌کنم تا دل هواداران این تیم را شاد کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام.صحبنهایی جناب دنیا مالی را خواندم .برادر شما که دلت بحال ملوان میسوزه پارسال کجا بودی که به ملوان کمک کنی که این شرایطو پیدا نکنه .با خرید امتیازه نفت چیزی عوض نمیشه .این کار از پایه غلطه .فوتبال بابد به روش خودش اداره بشه .شما این هزینه ها را انجام بده تا ملوان سال دیگه با قدرت بر گرده .امتیاز خریدن چیزی را عوض نمیکنه..اقای رضائیان در اهواز چه کار مثبی کرد که حالا میخواد در ملوان بکنه .یعنی گیلان ی مدیر خوب نداره.........حمید ماسوله

    • حمید نباتی

      پسرم نمیخواد درس بخونه از پس مخارجش برنمی ام امتیازشو میفروشم به یکی که رد شد از درس .عین معامله نفت وملوان .شدنیه لطفا

    • بدون نام

      شما اگر کار بلد بودی ملوانو لیگ.برتر نگه میداشتین کار از ریشه خراب است جناب رییس هیت مدیره

    • بدون نام

      سرتا پا ایراد اقای دنیا مالی چرا میخواهی عوام فریبی کنی
      حالا نفت هوادار نداشت پیشکسوت که داشت این تیم حق شهر تهران بود چراشما نمیخواهید از تاریخ عبرت بگیرید تیم ملوان اگر خوب بود که خودش حفظ میکرد درضمن یه سال رفت پایین اومد بالا چه اتفاقی افتاد بعدشم وزارت تیم نمیخواد مردم که میخواستن میتونستن یه نظر سنجی بزارن حداقل برا مردم ارزش قاعل میشدن شما خیلی راه وجود داشت برای اداره تیم ولی نه به اینصورت امیدوارم اسوده زندگی کنی
      خواهشند به اشتراک بزارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج