۳۴۱۰۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازیگر نامزد اسکار در نقش مجرم سابقه‌دار

سیلوستر استالونه کارگردانش را پیدا کرد

دو ماه پیش بود که سیلوستر استالونه بازیگر و کارگردان مجموعه فیلم‌های «راکی»، حضور خود را در یک تریلر سینمایی جدید رسماً اعلام کرد و حالا جیم میکل (سازنده فیلم «ما همینیم که هستیم») به عنوان کارگردان فیلم جدید استالونه انتخاب شده است.

وب‌سایت آی سینما: دو ماه پیش بود که سیلوستر استالونه بازیگر و کارگردان مجموعه فیلم‌های «راکی»، حضور خود را در یک تریلر سینمایی جدید رسماً اعلام کرد و حالا جیم میکل (سازنده فیلم «ما همینیم که هستیم») به عنوان کارگردان فیلم جدید استالونه انتخاب شده است. بازیگر نامزد اسکار در این پروژه، نقش یک مجرم سابقه‌دار را بازی مي‌کند که بعد از شنیدن خبر مرگ پسرش درگیر ماجراهای تازه‌‌ای می‌شود.

سیلوستر استالونه کارگردانش را پیدا کرد

ددلاین گزارش داده جیم میکل کارگردان ۳۷ ساله امریکایی که در سال ۲۰۱۴ درام جنایی و مستقل «سرما در ژوییه» را بر پرده سینماها داشت، از سوی تهیه‌کنندگان استودیوی «اس‌تی‌اکس انترتینمنت» به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب شده است.

دنیل کیسی که تاکنون عمده فعالیت‌هایش بر نویسندگی سریال‌های تلویزیونی متمرکز بوده، نگارش فیلمنامه این پروژه - فعلا بدون عنوان - را برعهده داشته است. داستان فیلم روایتگر ماجرای یک مجرم سابقه‌دار است که بعد از شنیدن خبر مرگ فرزندش، بلافاصله از انزوا فاصله می‌گیرد تا از تنها عضو خانواده‌اش محافظت کند و از کسی که به سختی می‌شناسد انتقام بگیرد.

استالونه که چند ماه پیش، برای بازی در نقش به‌یادماندنی «راکی بالبوا» در درام ورزشی «کرید» تا یک قدمی اسکار بهترین بازیگری پیش رفته بود، این روزها مشغول بازی در فیلم ابرقهرمانی «محافظان کهکشان نسخه ۲» به کارگردانی جیمز گان است که طبق برنامه‌ریزی‌ها از بهار ۲۰۱۷ روانه پرده سینماها خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج