۳۴۱۲۲۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پروژه جدید کارگردان «دانتون ابی»

فیلم «رولینگ استونز» به کارگردانی گدار

اندی گدار نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون انگلستان که بیش از همه با ساخت سریال «دانتون ابی» به شهرت رسیده، قصد دارد به زودی فیلمی را با محوریت «رولینگ استونز» گروه افسانه‌ای موسیقی راک بریتانیا جلوی دوربین ببرد.

وب‌سایت آی سینما: اندی گدار نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون انگلستان که بیش از همه با ساخت سریال «دانتون ابی» به شهرت رسیده، قصد دارد به زودی فیلمی را با محوریت «رولینگ استونز» گروه افسانه‌ای موسیقی راک بریتانیا جلوی دوربین ببرد.

فیلم «رولینگ استونز» به کارگردانی گدار

این پروژه سینمایی با عنوان «تبعید در خیابان اصلی: یک فصل در جهنم با رولینگ استونز» توسط گدار کارگردانی می‌شود. «تبعید در خیابان اصلی» (Exile On Main Street) عنوان دهمین آلبوم استودیویی این گروه سرشناس است که اولین‌بار در سال ۱۹۷۲ در بریتانیا منتشر شد. همان‌طور که از عنوان فیلم برمی‌آید، احتمالا با روایتی براساس اتفاقات واقعی روبه‌رو خواهیم بود.

به گزارش امپایرآنلاین، این درام داستانی به نوعی وقایع‌نگاری تابستانی است که رولینگ استونز مشغول ضبط آلبوم معروف‌شان بودند. برندن و فیلیپ مورفی با اقتباس از کتابی به قلم رابرت گرین‌فیلد نگارش سناریوی این فیلم را برعهده داشته‌اند و قدم بعدی انتخاب بازیگران است که به گفته سازندگان مرحله بسیار دشواری است؛ به‌ویژه پیدا کردن بازیگر مناسب برای بازی در نقش «میک جگر» و «کیت ریچاردز».

ریچارد برانسن تاجر و سرمایه‌گذار بریتانیایی تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را که از سال ۲۰۱۲ ئر مرحله پیش‌تولید است برعهده دارد. اگر همه چیز طبق روال پیش برود، گدار فیلمبرداری پروژه را اواخر سال ۲۰۱۶ آغاز می‌کند. جدیدترین فیلم سینمایی گدار با عنوان «یک‌جور قتل» (A Kind of Murder) و نقش‌آفرینی جسیکا بیل و پاتریک ویلسن، برای اولین‌بار در جشنواره فیلم نیویورک روی پرده خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج