جاباما
۳۴۱۲۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قسمت سوم «ماشین‌ها» احساسی است

جان لاسستر می‌گوید قسمت سوم انیمیشن «ماشین‌ها» کاملا احساساتی خواهد بود.

خبرگزاری مهر: جان لاسستر می‌گوید قسمت سوم انیمیشن «ماشین‌ها» کاملا احساساتی خواهد بود.

به نقل از آسوشیتدپرس، بدون شک خیلی‌ها می‌خواهند درباره قسمت سوم انیمیشن «ماشین‌ها» اطلاع داشته باشند. این در حالی است که دو قسمت اول این انیمیشن به عنوان پرطرفدارترین آثاری که کمپانی پیکسار تاکنون خلق کرده شناخته شده‌اند.

قسمت سوم «ماشین‌ها» احساسی است

با این حال «ماشین‌ها ۳» راه خودش را می‌رود و یکی از دنباله‌هایی است که امسال کمپانی پیکسار در دست تولید دارد. «در جستجوی دوری» و «داستان اسباب‌بازی ۴»و «شگفت‌انگیزان ۲» دیگر پروژه‌های پیکسار هستند که در ادامه قسمت‌های قبلی ساخته می‌شوند.

در عین حال قسمت دوم «ماشین‌ها» کاملا اکشن و جاسوسی بود و در مسیری کاملا متفاوت و تقریبا غم‌انگیز ساخته شده بود. جان لاسستر کارگردان می‌گوید فیلم سوم مشابهت‌های بیشتری با قسمت اصلی دارد و قضاوت درباره خوب بودنش کاملا به خود مخاطبان بستگی دارد.

لاسستر با تاکید بر این که در داستان جدید چند شخصیت اصلی حضور خواهد داشت، گفت مسابقات اتومبیلرانی خوبی هم تدارک دیده شده است. وی افزود همه این عوامل میزان احساس را بالا می‌برد و آن را شبیه قسمت نخست می‌کند.

کارگردان این انیمیشن افزود: واقعا یک داستان خاص است. خیلی احساسی است و رابطه با داک هادسون (ماشینی که در قسمت نخست دکتر بود) و خاطرات داک هادسون را به یاد می‌آورد.

دکتر هادسون همان نقشی بود که پل نیومن بازیگر فقید و محبوب در نقش شخصیت آن صداپیشگی کرده بود.

قسمت نخست انیمیشن «ماشین‌ها» از جایگاهی مثل «بالا»، «داستان‌اسباب بازی‌ها» و «درون بیرون» برخوردار است. قسمت سوم «ماشین‌ها» قرار است ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ راهی پرده‌های سینماها شود.

داستان انیمیشن «ماشین‌ها» که سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد، متمرکز بر شخصیت لایتینگ مک‌کویین٬ ماشین مسابقه تازه‌کار و بی کله‌ای بود که فکر و ذکرش برنده شدن است ولی وقتی به طور غافلگیرکننده‌ای خود را در یک شهر قدیمی می بیند، در انتها در می‌یابد که برنده شدن همه چیز نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج