۳۴۱۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یورو زیر سایه دخانیات!

بازی‌های یورو ٢٠١٦ در شرایطی روز گذشته وارد مرحله دوم بازی‌های گروهی شد که به‌شدت تحت‌تأثیر موارد حاشیه‌ای است؛ از درگیری هولیگان‌های روس و انگلیس گرفته تا به‌تازگی استفاده از نوشیدنی‌های الکلی و کشیدن سیگار توسط بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها!

روزنامه شرق: بازی‌های یورو ٢٠١٦ در شرایطی روز گذشته وارد مرحله دوم بازی‌های گروهی شد که به‌شدت تحت‌تأثیر موارد حاشیه‌ای است؛ از درگیری هولیگان‌های روس و انگلیس گرفته تا به‌تازگی استفاده از نوشیدنی‌های الکلی و کشیدن سیگار توسط بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها!

روز گذشته نشریات آلمانی فاش کردند در رختکن تیم اوکراین ته سیگارهای زیادی دیده شده که نشان از مصرف بالای بازیکنان این تیم دارد! در ادامه همین گزارش، به مصرف نوشیدنی‌های الکلی در رختکن هم اشاره شده است. هم‌زمان با این گزارش، به سیگاری‌بودن یکی از بازیکنان رومانی اشاره شد که حتی زمانی که مربی قصد داشته او را وارد زمین کند، مشغول کشیدن سیگار بوده!

روز گذشته هم سایت خبری دیلی‌میل، تصویری از جیمی واردی، بازیکن تیم ملی انگلیس، منتشر کرد که در راهِ ‌رفتن به تمرین تیم ملی در دستانش نیکوتین دیده شده است! همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که همین چند روز پیش، وزیر فرانسه دستور ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های الکلی در روز مسابقه و نزدیکی محل برگزاری بازی‌ها را داده است.

روز انتقام

البته فارغ از مسائل حاشیه‌ای که روی یورو تأثیر منفی گذاشته، بازی‌ها همچنان به قوت خود باقی است و برگزار می‌شود. امروز هم اتفاقا قرار است یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ساعت ١٧:٣٠ برگزار شود؛ جایی که انگلیس قرار است به مصاف دیگر تیم بریتانیایی این دوره از بازی‌ها یعنی ولز برود. انگلیسی‌ها که هنوز حسرت پیروزی در اولین بازی یورو بر دلشان مانده، در دیدار اولشان در ثانیه‌های پایانی گل مساوی را از روس‌ها خوردند. در آن سوی ماجرا، اما ولز سنت‌شکنی کرد و برای بریتانیایی‌ها آبروداری کرد. این تیم که برای اولین بار در تاریخ به بازی‌های یورو رسیده، در اولین بازی‌اش با نتیجه ٢ بر یک برابر اسلواکی به پیروزی رسید.

در تاریخ تابه‌حال سابقه نداشته است تیمی از بریتانیا اولین بازی‌اش در یورو را ببرد که ولزی‌ها این طلسم را شکستند. حالا تقابل انگلیس و ولز در نوع خودش جالب شده؛ اول اینکه انگلیسی‌ها اگر قرار باشد شانسی برای صعود به‌عنوان تیم اول داشته باشند، باید برنده از زمین خارج شوند. ولز هم البته برای ایستادن در صدر علاقه‌ای به شکست‌خوردن در این بازی ندارد. ضمن اینکه کُری‌خوانی گرت بیل ولزی با انگلیسی‌ها که آنها را بازیکنانی بی‌انگیزه برای رسیدن به پیروزی توصیف کرده بود، هنوز سرجایش باقی است. جک ویلشر، هافبک تیم ملی انگلیس، در پاسخ به این اظهارنظر گفته: واقعیت این است که انگلیسی‌ها اصلا از ولزی‌ها خوششان نمی‌آید. تقابل امروز را همین کُری‌خوانی‌ها داغ‌تر کرده. دیگر بازی مهم امشب را تیم‌های آلمان و لهستان برگزار می‌کنند؛ جایی‌که قرار است دیگر همسایه‌های اروپا به مصاف هم بروند. حضور لهستانی‌ها در تیم ملی آلمان از قدیم بدعتی رایج بوده و حتی بازیکنان زیادی از این تیم هنوز در بوندس‌لیگا توپ می‌زنند. برنده این بازی می‌تواند تا حدود زیادی خیالش بابت صعود از گروه راحت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج