جاباما
۳۴۱۴۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با قطعی شدن ساخت دنباله سوم بعد از «سولدادو»

«سیکاریو» سه‌گانه می‌شود

هنوز فیلمبرداری قسمت دوم درام اکشن «سیکاریو» با عنوان «سولدادو» آغاز نشده که استفانو سولیما نویسنده و کارگردان ایتالیایی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از ساخت سومین دنباله «سیکاریو» خبر داده است. فیلمساز ۵۰ ساله یادآور شده «سیکاریو» قرار است به سه‌گانه‌ای سینمایی تبدیل شود و هر قسمت به جز شخصیت‌های مشترک، روایت جداگانه و متفاوت خودش را خواهد داشت.

وب‌سایت آی سینما: هنوز فیلمبرداری قسمت دوم درام اکشن «سیکاریو» با عنوان «سولدادو» آغاز نشده که استفانو سولیما نویسنده و کارگردان ایتالیایی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از ساخت سومین دنباله «سیکاریو» خبر داده است. فیلمساز ۵۰ ساله یادآور شده «سیکاریو» قرار است به سه‌گانه‌ای سینمایی تبدیل شود و هر قسمت به جز شخصیت‌های مشترک، روایت جداگانه و متفاوت خودش را خواهد داشت.

سولیما در گفت‌وگوی اخیر خود با «ایندیپندنت» توضیح داده: «ایده اصلی ساخت سه فیلم مستقل با روایتی متفاوت است که حول محور بعضی شخصیت‌های کلیدی داستان در همان دنیایی که پیش‌تر نیز ترسیم شده، شکل می‌گیرد.»

«سیکاریو» سه‌گانه می‌شود

درام اکشن و جنایی «سیکاریو» به کارگردانی دنی ویلنوو فیلمساز کانادایی و با نقش‌آفرینی امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو و جاش برولین سال گذشته روی پرده رفت و در سه رشته از جمله بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن نامزد جایزه اسکار ۲۰۱۶ شد. در پی موفقیت «سیکاریو»، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند دنباله ماجراهای جنگ با کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را با همان شخصیت‌ها و بازیگران اصلی جلوی دوربین ببرند.

سولیما درباره قسمت دوم «سیکاریو» که قرار است با عنوان «سولدادو» (در زبان اسپانیایی به معنای «سرباز») جلوی دوربین برود، می‌گوید: «نمی‌شود اسم دنباله بهش داد، چون یک فیلم مستقل است و قصه‌ای کاملا متفاوت را با حضور فقط دو تن از شخصیت‌هایی که در «سیکاریو» ملاقات کردید، روایت می‌کند.»

او در ادامه یادآور شده: «دلیل علاقه بی‌حدم به «سولدادو» این است که قرار نیست عینا دنباله فیلم قبلی باشد؛ فیلمی است که مخاطب می‌تواند حتی بدون این که اولی را تماشا کرده باشد، جذبش بشود و ازش لذت ببرد.»

سولیما در اشاره به فیلمنامه و بازگشت تیلور شریدن نویسنده «سیکاریو» در مقام فیلمنامه‌نویس فیلم دوم، اضافه می‌کند: «این‌بار ضد قهرمان‌ها شخصیت‌های اصلی فیلم هستند» و واضح است که شخصیت‌های موردنظر فیلمساز ایتالیایی، الخاندرو گیلیک آدمکش (با بازی دل تورو) و مت گریوز مامور سیا (با بازی برولین) هستند.

امیلی بلانت که در فیلم دنی ویلنوو در نقش قهرمان اصلی داستان - «کیت میسر» - ظاهر شده بود، این‌بار حضور نخواهد داشت که به عقیده خیلی‌ها به دلیل تداخل زمان حضور او در پروژه بازسازی «مری پاپینز» است. با این حال، سولیما اصرار دارد که اصلا از همان ابتدا قرار نبوده بلانت در داستان «سولدادو» نقشی داشته باشد.

او همچنين در اشاره به چالش هاى ساخت دنباله فيلمى که توسط ويلنوو کارگردانى شده، گفته: «شیفته «سیکاریو» شدم. حس می‌کنم فیلمی است که کاملا با رویکردهای مشابه خودم ساخته شده و انگار قرار است صرفا ادامه فیلمی را که قبلا ساخته‌ام جلوی دوربین ببرم. «سولدادو» بیش از آن‌چه در «سیکاریو» دیدید سینمایی خواهد بود؛ قرار است کلی سکانس‌های خارق‌العاده اکشن و باعظمت در فیلم داشته باشیم. شاهد سفری متفاوت در همان دنیای قبلی خواهیم بود. حتی مضمون داستان هم متفاوت است - دیگر تمرکز ماجرا بر معامله مواد نیست؛ بیش‌تر به موضوع مهاجرت مربوط است.»

تریلر جنایی «سوبورا» (Suburra) جدیدترین ساخته سولیما از ۲۶ ژوئن (ششم تیر) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود. داستان فیلم درباره روابطی است که بین سیاست و جنایت‌های سازمان‌یافته در سال ۲۰۱۱ در رم ایتالیا رخ می‌دهد.

دنی ویلنوو کارگردان فیلم اصلی «سیکاریو» که ساخت فیلم‌های معروفی مانند «محبوسان» و «دشمن» را نیز در کارنامه خود دارد، این روزها مشغول کارگردانی و ساخت قسمت دوم «بلید رانر» میراث ماندگار ریدلی اسکات است که با بازی رایان گاسلینگ، هریسون فورد و رابین رایت (بازیگر نقش «کلیر آندروود» در سریال «خانه پوشالی») به روی پرده خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج