۳۴۱۵۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس، شاهد افزایش مسافرت‌های برون‌شهری هستیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه در ایام مبارک ماه پر فیض و برکت رمضان قرار داریم، بخشی از مردم مسافرت‌های خود را به پس از پایان ماه رمضان موکول کرده‌اند، با این وجود باز هم جاده‌ها و محورهای برون‌شهری البرز با بار ترافیکی به ویژه در روزهای پایانی هفته روبه‌رو هستند.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: علت اصلی ترافیک در جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز این است که البرز پل ارتباطی پایتخت با بیش از ۱۳ استان کشور به شمار می‌آید.

اکبری تصریح کرد: این شرایط موجب شده که حدود ۱۶ درصد بار ترافیکی کشور را به تنهایی استان البرز تحمل کند که در این میان جاده چالوس بیش از دیگر محورها زیر بار ترافیکی قرار دارد.

وی افزود: برای تسهیل در تردد خودروها در جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز و تخلیه بار ترافیکی، پلیس راه دستورالعمل‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد و محدودیت‌هایی را به صورت مقطعی و برای چند ساعت اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: این محدودیت‌ها در روز جمعه و با هدف کاهش بار ترافیکی و تسریع در بازگشت مسافران استان‌های تهران و البرز از استان‌های شمالی در جاده چالوس اعمال می‌شود.

اکبری گفت: بر این اساس از ساعت ۱۶ روز جمعه هفته جاری تا ساعت ۲۴ ، ماموران پلیس راه از تردد خودروها در این محور از میدان امیرکبیر واقع در استان البرز به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: همچنین از ساعت ۱۷ روز جمعه بیست و هشتم خرداد تا ساعت ۲۴ این روز حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: با توجه به افزایش مسافرت‌ها در روزهای پایانی هفته، انتظار داریم که رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه به ویژه در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی بیشترین همکاری را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج