۳۴۱۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش یوفا به آتش‌بازی هواداران روسیه

تخلف جدید هواداران روسیه در جریان بازی روز گذشته مقابل اسلواکی منجر به عملی شدن تهدید یوفا در مورد اخراج روس‌ها از یورو ۲۰۱۶ نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: با وجود هشدار جدی اتحادیه فوتبال اروپا به فدراسیون فوتبال روسیه درباره آشوب هواداران تیم ملی این کشور و درگیری شدید آنها با هواداران تیم ملی انگلیس که سبب شده است مجازات حذف تعلیقی برای روس‌ها در نظر گرفته شود، هواداران تیم ملی این کشور در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی کشورشان برابر اسلواکی باز هم قانون‌شکنی کردند.

در جریان بازی دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ای را در سکوهای ورزشگاه پیره مائوری شهر لیل به تصویر کشیدند که در آن یکی از هواداران روسیه فشفشه‌هایی را روشن کردند که تصور می‌شد این تخلف آنها مجازات سنگینی برای تیم ملی کشورشان به همراه داشته باشد.

یکی از سخنگویان یوفا اما اکنون اعلام کرده است که اقدام جدید هواداران روسیه در بازی برابر اسلواکی، در زمره تخلفات مربوط به آتش بازی محسوب می‌شود نه ایجاد مزاحمت از سوی هواداران. این در حالی است که یوفا پیش از این هم فدراسیون فوتبال روسیه را به دلیل تخلف هوادارانش در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی در بازی برابر انگلیس، توبیخ کرده بود.

در همین حال ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه در گفت‌و‌گو با سایت آر اسپورت با انتقاد شدید از رفتار هواداران کشورش در قبال تهدید حذف تیم ملی روسیه از یورو، گفت که از دست او کاری برای مهار آنها برنمی‌آید.

موتکو گفت: چه کاری از دست من برمی‌آید؟ آیا باید به شخصه تک‌تک هواداران‌مان را بازرسی کنم؟ ما شخصاً از آن هواداری که فشفشه‌اش برای حمایت از تیم ملی روسیه را نگه می‌دارد تا آن در خاک خودمان روشن کند، تشکر می‌کنیم. چه آدمی می‌تواند باشد آن کسی که با وجود هشدار نهایی یوفا باز هم در ورزشگاه فشفشه روشن می‌کند؟ من نمی‌خواهم از واژه‌های بدی استفاده کنم اما این آدم کیست؟ آیا او اصلاً چیزی به عنوان هویت دارد؟ آیا او وجدان دارد؟ بازیکنان ما در زمین بازی می‌جنگند تا تیم را نجات دهند و در سکوها یک هوادار اینطور از تیم حمایت می‌کند!

فدراسیون فوتبال روسیه به دلیل آشوب هوادارانش و درگیری شدید آنها به هواداران انگلیس، نه تنها ۱۵۰ هزار یورو جریمه نقدی شده است بلکه در صورت تکرار چنین حرکاتی ز هوادارانش، شاهد صدور حکم اخراج تیم ملی روسیه از جام ملت‌های اروپا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این روسهای .... را اخراج کنن بهتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج