جاباما
۳۴۱۵۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

Safari هم با فلش پلیر خداحافظی کرد

اپل مرورگر Safari ۱۰ را با سیستم عامل MacOS راهی بازار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این مرورگر از HTML ۵ پشتیبانی می‌کند و اپل در حالت پیش فرض امکان استفاده از فلش پلیر روی این مرورگر را غیر فعال کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اپل مرورگر Safari ۱۰ را با سیستم عامل MacOS راهی بازار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این مرورگر از HTML ۵ پشتیبانی می‌کند و اپل در حالت پیش فرض امکان استفاده از فلش پلیر روی این مرورگر را غیر فعال کرده است. البته اگر سایتی از HTML ۵ پشتیبانی نکند، امکان نصب فلش پلیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Safari هم با فلش پلیر خداحافظی کرد

اپل اعلام کرد که سافاری در حالت پیش فرض از فلش پلیر پشتیبانی نمی‌کند.
اپل برای این کار پلاگینی طراحی کرده که به شکل خودکار در سایت‌هایی که با HTML 5 طراحی نشده‌اند، فعال می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند فلش پلیر را نصب کنند. البته این قابلیت تنها یک‌بار فعال خواهد شد. به تازگی اکثر مرورگرهای اینترنتی به کاربران این اجازه را می‌دهند که بتوانند پلاگین‌های مختلف را به شکل دستی روی مرورگر خودشان نصب کنند.

البته اپل این امکان را در اختیار توسعه‌دهندگان وب هم قرار داده تا بتوانند با نصب نسخه‌ی آزمایشی MacOS جدید از مرورگر سافاری استفاده کنند و با ویژگی‌های آن و تاثیری که روی تجربه‌ی کاربران می‌گذارد، آشنا شوند.

ماه گذشته هم شرکت گوگل اعلام کرد که HTML 5 بهترین تجربه‌ی ممکن را به کاربران اینترنت می‌دهد و به همین دلیل کروم کاملا براساس این استاندارد ساخته شده است. همچنین اول سپتامبر هم مرورگر کروم به شکل خودکار تبلیغاتی که با مرورگر فلش به نمایش در می‌آیند را غیر فعال می‌کند.

در ماه گذشته مایکروسافت گفته بود که مرورگر Edge به صورت خودکار تبلیغات فلش را غیر فعال می‌کند. مرورگر فایرفاکس هم برخی از نسخه‌های فلش را پشتیبانی نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج