۳۴۱۵۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

چهارشنبه ساخته ی سروش محمد زاده به ماجرای قصاص می پردازد داستانی که خیلی تازه نیست، خانواده ای درگیر بخشش یا انتقام از قاتل پدرشان هستند در فیلمی پر از دیالوگ که در آن بازیگرانی نظیر؛ شهاب حسینی و نسیم ادبی ایفای نقش میکنند.

برترین ها - ایمان عبدلی:

اکران: چهارشنبه ساخته ی سروش محمد زاده به ماجرای قصاص می پردازد داستانی که خیلی تازه نیست، خانواده ای درگیر بخشش یا انتقام از قاتل پدرشان هستند در فیلمی پر از دیالوگ که در آن بازیگرانی نظیر؛ شهاب حسینی و نسیم ادبی ایفای نقش میکنند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

چهارشنبه در مجموع فیلمی معمولی است که نقاط ضعف و قوتش چیرگی خاصی به هم ندارند، بازی های خوبی دارد، ارتباط قدرتمندی بین گره های داستان برقرار شده از آن طرف در شخصیت پردازی خیلی قدرتمند نیست و دیالوگ ها گاها زائد است، حداقل این که مجموعه ای از بازی های خوب در یک فیلم اولی می بینید.


تماشاخانه: نمایش بیگانه به کارگردانی مسعود دلخواه در مجموعه تئاتر شهر و سالن چارسو بر اساس رمان کم نظیر بیگانه نوشته البر کاکو که درجه وفاداری زیادی به کتاب دارد، نمایشی که با بازی درخشان رحیم نوروزی دوست داشتنی جلوه می کند، هر چند کمی از لحاظ ریتم در مدت زمان صد دقیقه ای کار دچار نوسان است اما در مجموع کار موفقی است.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

داستان بیگانه حکایت جوانی است به نام مورسو که برای مرگ مادرش عزاداری نمی کند و به سبب رفتارهای متفاوتش قضاوت می شود، قضاوت شدن و قضاوت کردن مقوله اساسی است که همه ی ما درگیر آن هستیم از همین جهت بیگانه ذهن را درگیر می کند و وادار به تفکر.


نمایش خانگی(ضد پیشنهاد): آزادی مشروط ساخته ی حسین مهکام درباره ی نوجوان بزهکاری است یا نه در مورد علاقه مادر پسر به وکیلی است یا جنایی است، شاید هم درام است، فیلمی که کلا مشخص نیست درباره ی چیست، با کلی بازی ضعیف از رامبد جوان و هنگامه قاضیانی تا حسین پاکدل و شاهرخ فروتنیان.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

ازادی مشروط را نخرید و نبینید وقتتان تلف می شود، فیلمی کش دار با کلی دیالوگ های نمایشی و بدون کاربرد و اتفاقات بی دلیل نه چندان منطقی، حسین مهمان نامی خوش و مبارک در فیلمنامه نویسی است که در اولین ساخته اش به شدت با خودش فاصله دارد.


کیوسک: اندیشه پویای جدید به روی کیوسک آمده با تمرکزی عجیب بر چپ زنی؛ از گزارشی محرمانه از ملاقات کیانوری به اذین در اروپا تا سرنوشت مجاهدین و چریک های خلق در بررسی مجید شریف واقعی، مطالب ضد چپ اندیشه محدود به این ها نمی شود و داستان های کانون نویسندگان دوباره بازخوانی شده.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

البته اندیشه پویا صفحات نرم تری هم دارد از گفت و گوی میان حجاریان و ملکیان تا محمد مصدق به روایت جعفر مدرس صادقی، چیزی که واضح است این که این شماره جزو خوب های این چند وقت اخیر است.


پیشنهاد ویژه: شب های رمضان زنده ترین شب هاست، خصوصا شب های آخر هفته و در حالی که مدیریت پردیس هایی مثل کوروش و چارسو مدل های متنوعی از محصولات فرهنگی را عرضه می کنند، از دست ندهید؛ هم فیلم های خوبی روی پرده است و هم فیلم خارجی های خوبی اکران می شود، سنت استفاده از فیلم قدیمی های ایرانی هم که به راه افتاده، به برج میلاد هم سر بزنید پشیمان نمی شود کلی کارهای هنری خرد و با ذوق عرضه می شود و البته برای بچه ها هم کلی سورپرایز وجود دارد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


کتاب: تفاوت و تساهل نوشته ی رامین جهانبگلو اثری است در باب پذیرش دیگری، کتاب با استفاده از نظریات ایزیا برلین، گاندی و پاسکال مفاهیمی مثل مدرنیته و آزادی را در باب پذیرش تفاوت ها بررسی و موشکافی می کند، کتابی که به چاپ سوم هم رسیده و دیدگاه خوبی در مورد مفاهیم پر کاربرد جهان مدرن به خواننده می دهد.

برشی از کتاب؛ عدم خشونت قرینه و الترناتیوی در برابر خشونت نیست. عدم خشونت پاسخی است به این الزام اخلاقی که فرد باید محض خاطر خودش مهم محسوب شود به شمار آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج