۳۴۱۷۴۵
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

دستبرد به یک بانک در پاسداران

سارق نقاب پوش که با اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به سرقت پول از بانکی درمنطقه پاسداران کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سارق نقاب پوش که با اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به سرقت پول از بانکی درمنطقه پاسداران کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۱۴:۵۲ نوزدهم خردادماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یکی از بانک ها در خیابان وفامنش اعلام شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، فردی حدودا ۳۴ ساله با استفاده از اسلحه کلت کمری دارای صدا خفه کن با پوشیدن نقاب بر روی سر و صورت وارد بانک شده و با تهدید اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به سرقت مبلغ ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد نموده و از محل متواری شده است.

پس از اطلاع عوامل واحد گشت ۱۱۰ ، بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی کلانتری ۱۰۲ پاسداران سریعا به محل اعزام و مشاهده شد سارق پس از سرقت پول در حالی که کیف مشکی رنگی در دست داشته در حال فرار از خیابان مکران شمالی است.

در ادامه ماموران اقدام به تعقیب و گریز متهم کردند که در نهایت وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم در کلانتری هویت خود را "شاهین" معرفی کرد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم دقایقی قبل یک قبضه ساچمه ای از مغازه اسباب بازی فروشی در پاساژ گلستان واقع در خیابان گلستان پنجم خریداری نموده و قصد سرقت از بانک را داشته است .

گفتنی است،متهم به همراه پرونده به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غنچه

      چرا وقتی میری بانک پول میخواهی مگن پول نداریم حالا من میفهمم که چرا من متوجه این سرقت مسلحانه نشدم نگو تفنگش اسباب بازی بوده چون ما خونمون دقیقن همون جاس

    • بدون نام

      بالاخره 67.5 میلیون چی شد ؟!!!

    • اسحاق

      من نمیدونم چرا این سرقت 67میلیونی که معلوم نیست چه بلایی به سر سارق میاد اینقدراهمیت داره ولی یه بابایی میشینه پشت میزش ومیلیاردی دزدی میکنه تازه وقتی گندش درمیاد .........

    • ح ن

      واقعا که با تفنگ اسباب بازی

      '



      وا فا که با اسباب بازی

    • بدون نام

      اینم یجورزرنگیه دیگه

    • بدون نام

      چه جالب

    • بهلول

      غنچه جان خونه ما هم همون نزدیک بانکه، حالا سرقت سرقته سرقت مسلحانه حتماً میباید تیراندازی کنند؟؟ خوب از ترس جان داد و بیداد نکرده اند، ....

    • بهلول

      جان بچه هاتون اینا که نظرن و خودتون هم خواستید،، دیگه سانسورش کم لطفیه، شما با اشتیاق خواستید از این ور نصف و نیمه اش میکنید، این کار در شان شما نیست، حالا اگه کلمات رکیک و زشت و توهین به شخص یا اشخاصی و یا جاهایی دیگه بود باز قبول ما که راست حسینی و با احترام تمام در این صفحه نظرات چند خطی می نویسیم، خدایی انتظار خود سانسوری شماها را توقع نداریم، با سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج