۳۴۱۷۹۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حادثه شهران ربطی به ساخت مترو ندارد

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در منطقه شهران با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۴ صبح روز جمعه روی داد ، گفت: این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در منطقه شهران با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۴ صبح روز جمعه روی داد ، گفت: این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد.

هابیل درویشی با بیان این مطلب افزود:تونل مترو در قسمتی که این حادثه اتفاق افتاده است درواقع ۲۵ متر زیرتر قرار دارد. به عبارت دیگر کلا تونل مترو۲۵متر در زیر تمامی تاسیسات شهری قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این قسمت تونل مترو لاینینگ شده بود و عملیات حفاری تونل از مدت ها پیش به اتمام رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به خسارات وارده ناشی از ترکیدگی لوله گاز به خط ۶ مترو تهران توضیح داد: این انفجار باعث ایجاد خساراتی در تونل مترو شده است. همچنین این حادثه باعث ترکیدگی لوله آب شده است.

درویش درباره تلفات جانی این حادثه تاکید کرد: در حال حاضر در حال خارج کردن آب از درون تونل مترو هستیم. تا کنون تلفات جانی را در خصوص این حادثه شاهد نبودیم، اما بعد از خروج آب از داخل تونل و ورود به داخل با اطمینان بیشتری می توان درباره تلفات جانی و میزان خسارات وارده صحبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیرعامل شرکت مترو :" این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????????????????????

    • همای

      باید کمیته ای تخصصی پیگیر ماجرا بشه و نتیجه به اطلاع عموم برسه. چطور ممکنه ۲۵ متر پایین تر از تاسیسات شهری از جمله لوله آب و گاز مشغول کار باشی و لوله گاز همین طوری واسه خنده منفجر بشه !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه به ریش هم میخندن ...خخخخخ

    • بدون نام

      با سلام
      یعنی سست شدن خاکهای زیر خط لوله ای که تونل مترو از ان عبور میکرده و فشار بیش از حد به لوله گاز باعث ترکیدگی لولله نشده؟حداقل میگفتید قبل از انتشار نظریه کارشناسی رسمی نمیتوانید اظهار نظر کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج