جاباما
۳۴۱۸۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتمام دوره‌ آزمایشی نیروگاه اتمی بوشهر

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دوره آزمایشی پروژه نیروگاه بوشهر به اتمام رسیده است و قسمت به قسمت این پروژه را به سازمان انرژی اتمی تحویل می شود.

خبرگزاری خانه ملت: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو فاز از نیروگاه بوشهر تحویل داده می شود، اظهار داشت: فازهای جدید این نیروگاه توسط روسیه ساخته و تحویل داده می شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روس اتم باید پروژه نیروگاه بوشهر را به جمهوری اسلامی ایران تحویل بدهد.

ابوترابی ادامه داد: دوره آزمایشی پروژه نیروگاه بوشهر به اتمام رسیده است و قسمت به قسمت این پروژه را به سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران تحویل می شود.

وی افزود: این امری طبیعی است و در پروژه های عظیم تقریبا همین اتفاق رخ می دهد، پیمانکار بعد از حسن اجرای کار خود پروژه را به صورت رسمی به کارفرما تحویل می دهد.

ابوترابی با بیان اینکه تاکنون همکاری های ایران و روسیه در این زمینه خوب پیش رفته است، گفت: تا زمانی که علم ساخت نیروگاه و تجهیزات هسته ای را نداشته باشیم، قطعا هر کشوری بیاید ابتدا منافع خود را در نظر می گیرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم گفت: باید به سمتی برویم که دانش ساخت نیروگاه های هسته ای را بومی کنیم که متاسفانه در این زمینه کار زیادی را انجام نداده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج