۳۴۱۸۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

در گیشه سینماها چه خبر است؟

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در دومین هفته‌ی ماه مبارک رمضان از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: آمار فروش فیلم‌های سینمایی در دومین هفته‌ی ماه مبارک رمضان از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

امیر قطبی (مدیر پخش شرکت فیلمیران)، در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، مجموع فروش فیلم «بارکد» را یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم پس از ۹ روز نمایش در ۲۷ سالن سینمای تهران، ۸۲۰ میلیون و در شهرهای دیگر پس از پنج روز اکران در ۱۰ سینما، ۲۲۰ میلیون تومان فروخته و تنها در شب گذشته (پنجشنبه ۲۷ خرداد) در تهران ۱۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی او فروش «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، در حالی با عبور از مرز یک میلیارد تومان در کمتر از ۱۰ روز فروشی فوق‌العاده را تجربه‌ می‌کند که "گیشه‌ی سینماها در رمضان امسال ضعیف‌تر از سال‌های گذشته است و علت آن هم اطلاع‌رسانی و نیم‌بها نبودن بلیت است".

فیلم «بارکد» با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان، پنجمین فیلم کیایی است و در قالب کمدی قرار دارد.

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز تا شب گذشته فروش خود را به ۳۴۰ میلیون تومان رسانده است.

مدیر پخش فیلمیران، فروش این فیلم را در ۲۳ سینمای تهران پس از ۹ روز نمایش، ۲۴۰ میلیون و در هفت سینمای شهرستان‌ها پس از پنج روز، ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این فیلم که به عنوان بهترین فیلم جشنواره‌ی فیلم فجر انتخاب شد، سرگذشت سردار احمد متوسلیان را از دوران کودکی تا ناپدیدشدن در لبنان روایت می‌کند و هادی حجازی‌فر در نقش اصلی، امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی و... در آن ایفای نقش می‌کنند.

مدیر پخش فیلمیران همچنین فروش فیلم «رسوایی۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را نیز دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم وارد هفته‌ی هفتم نمایش شده و با در اختیار داشتن ۱۵ سالن در تهران، و ۴۰ سالن در شهرهای دیگر به ترتیب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۹۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

در این فیلم اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج و امین ایمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته‌ی قطبی، «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان نیز در حالی وارد هفته هفتم نمایش می‌شود که فروشش به یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در تهران یک میلیارد و ۷۵ میلیون و در شهرستان‌ها ۲۱۰ میلیون تومان فروش داشته و در حال حاضر در ۱۰ سینمای تهران و ۲۰ سینمای شهرهای دیگر در حال نمایش است.

فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز پس از ۱۳ هفته نمایش همچنان ۲۰ سینمای تهران و ۴۰ سینمای شهرستان‌ها را در اختیار دارد و فروش خود را به ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسانده است.

بنا به اعلام مدیر پخش فیلمیران، فروش این فیلم تا شب گذشته، در تهران هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون و در شهرهای دیگر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز مجموع فروش خود را به هفت میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسانده است که چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون آن در تهران و دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون آن نیز در سایر شهرها حاصل شده است.

به گفته‌ی امیر قطبی این فیلم هفت سینما در تهران و ۱۵ سینما در شهرستان‌های دیگر در اختیار دارد و در حالی وارد هفته‌ی چهارم نمایش می‌شود که این آخرین هفته‌ی اکران عمومی‌اش نیز خواهد بود.

مهدی صباغ‌زاده (مدیر پخش نیمروز فیلم) نیز مجموع فروش «اژدها وارد می‌شود» را در حدود دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم در حال حاضر در ۹ سینمای تهران و ۲۰ سینمای سایر شهرها در حال اکران است.

در این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی؛ همایون غنی‌زاده، امیر جدیدی، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل به ایفای نقش می‌پردازند.

«مرگ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی نیز مجموع فروش خود را به ۷۰۰ میلیون تومان رسانده است.

حبیب اسماعیلی (مدیر پخش شرکت رسانه‌ی فیلمسازان) به ایسنا گفت: این فیلم که در تهران ششمین هفته‌ی اکران خود را پشت سر می‌گذارد، تاکنون حدود ۶۷۰ میلیون فروش داشته و در شهرستان‌ها نیز به‌تازگی اکرانش آغاز شده و با شش سالن فروشی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان داشته است.

در این فیلم ملودرام نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانته‌آ بهرام، ریما رامین‌فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

«آآاادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز مجموع فروش خود را به ۷۰۰ میلیون تومان رساند.

احمد مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم) با بیان اینکه فروش این فیلم در تهران به ۵۹۵ میلیون تومان رسیده و فروش شهرستانهای آن نیز ۱۰۵ میلیون تومان است گفت: «آآاادت نمی‌کنیم» در حال حاضر در تهران ۲۲ سالن سینما در اختیار دارد و اکران آن کمتر از یک هفته است که در شهرستان‌ها آغاز شده و در حال حاضر ۱۴ سالن نیز در شهرستانها، این فیلم را نمایش می‌دهند. برخی سینماداران به دلیل نا مشخص بودن وضع حقوقی فیلم در روزهای گذشته، از اکران آن خودداری کرده بودند اما با حل شدن مشکلات تعداد سینماهای این فیلم افزایش پیدا خواهد کرد.

«آآاادت نمی‌کنیم» با بازی هدیه تهرانی، حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات و محمدرضا فروتن، از ۱۲ خرداد وارد چرخه‌ی اکران شده است اما به دلیل پخش تیزرهای این فیلم ز شبکه‌های ماهواره‌ای، نمایش آن برای چند روز متوقف و مجدداً از سر گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج