۳۴۲۰۶۸
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

قطار تهران - مشهد سال ۹۹ برقی می شود

معاون شرکت راه آهن با اشاره به ارزش ۲ میلیارد یورویی فاینانس قطار برقی تهران-مشهد، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.

خبرگزاری مهر: معاون شرکت راه آهن با اشاره به ارزش ۲ میلیارد یورویی فاینانس قطار برقی تهران-مشهد، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.

سعید محمد زاده در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار برقی تهران-مشهد، گفت: ما امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، مطابق با زمانبندی این پروژه در ۴ سال آینده به اجرا برسد.

وی با بیان اینکه پروژه برقی کردن قطار تهران-مشهد در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه برای اجرا مشکلی ندارد و مشغول کار فرآیند قرارداد و اجرایی شدن آن هستیم و در حال حاضر طرح مطالعاتی آن شروع شده است.

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام اینکه این یک پروژه بزرگ است که تامین مالی زیادی نیاز دارد، اظهار داشت: فعلا در حال انجام فرآیندهای تامین مالی هستیم و تیم پیمانکار داخلی و خارجی مطالعات را آغاز کرده‌اند.

محمدزاده، رقم فاینانس این پروژه را ۲ میلیارد یورو اعلام کرد و افزود: به دلیل اینکه پروژه اعتبار زیادی نیاز دارد، از ابتدا با مشکل تامین مالی روبرو شد و در یک دوره این موضوع مطرح شده بود که به صورت BOT به اجرا برسد اما بازهم به این روش با مشکل مالی روبرو شدیم.

وی اظهار داشت: برنامه های جدیدی برای تامین مالی طرح شده است و امیدواریم با گشایش‌هایی که در فاینانس اتفاق افتاده است، این پروژه به زودی کلید بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وعده های پوشالی

    • بدون نام

      سال 99 ؟؟؟؟؟؟ من الان تو ترکیه مسیرهای 6 ساعته رو با ترن های برقی یک ساعت و نیم میرم و خیلی افسوس میخورم ایران نیست

    • vahab

      اینم دروغ شاخدار این حرفها را جدی نگیرید من خودم تو مجموعه راه آهن کار میکنم چقدر مسئولین علی الخصوص مسئولین راه آهن میگن یه روز میگن با روسها قرارداد بستیم یه روز المانیها یه رو ایتالیاییها و...
      اینم مثل ادعاشون که میگن لکوموتیو میسازیم و بع با دیزل زیمنس ساخته شده عکس میگیرن و افتتاح میکنن اینا هنوز بلد نیستن یه مونتاژ درست از همین لکوموتیو زیمنس کنن
      حرف اینا را بشنوید ولی باور نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج