۳۴۲۱۲۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اجرای اشعار مولانا به زبان انگلیسی

آلبوم موسیقی «راز آفرینش» که محصول مشترک ایران و استرالیا به حساب می‌آید بعد از عید فطر به صورت همزمان در ایران و استرالیا به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

وب‌سایت موسیقی ما: آلبوم موسیقی «راز آفرینش» که محصول مشترک ایران و استرالیا به حساب می‌آید بعد از عید فطر به صورت همزمان در ایران و استرالیا به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

مهدی دانایی، نوازنده و آهنگساز در گفت‌و‌گو با ما گفت: «مراحل فنی آلبوم «راز آفرینش» که شامل ۱۲ قطعه موسیقی است و محصول مشترک ایران و استرالیا به حساب می‌آید، به پایان رسیده و در روزهای بعد از عید فطر منتشر می‌شود.»

دانایی درباره این آلبوم توضیح داد: «در این آلبوم که در مرحله تکثیر است، اشعاری از مولانا به زبان انگلیسی دکلمه شده‌اند و نریشن‌ها و دکلمه‌ها را «یوجین گیلفدر» که استرالیایی است اجرا کرده‌ است. درواقع ۶ قطعه را یوجین گیلفدر اجرا کرده است و وکال (آواز) ۶ قطعه دیگر را که قالب آن به نوعی موسیقی ایرانی و تلفیقی محسوب می‌شود، بامداد فلاحتی در مایه‌های دشتی، شور و همایون اجرا کرده است. سازبندی قطعات این آلبوم رنگ‌آمیزی الکترونیک دارد که امیدواریم مورد توجه مخاطبان این‌گونه آثار قرار بگیرد.»

دانايى با اشاره به مجوزهای این آلبوم گفت: «ما برای انتشار این آلبوم از هر دو کشور اقدام کردیم به این معنا که کپی‌رایت آلبوم را از کشور استرالیا ثبت کردیم و همچنین همه مراحل اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم گذراندیم. آلبوم «راز آفرینش» به طور همزمان در کشورهای ایران و استرالیا منتشر می‌شود و مسئولیت انتشار و پخش این آلبوم در استرالیا به عهده شرکت «soufi art group» است. همچنین موسسه «سی لحن باربد» در ایران مسئولیت تهیه آلبوم را به عهده داشته است.»

در قطعات این آلبوم از سازهایی همچون تار، سه‌تار، دف، تمبک، نی، گیتار اسپانیش، گیتار باس، دیجیریدو، سینتی‌سایزر و کیبرد و دیگر سازهای الکترونیک استفاده شده است و قرار است بعد از عید فطر مراسم رونمایی آلبوم را با حضور اهالی موسیقی و رسانه‌ها برگزار شود.
در آلبوم «راز آفرینش» نوازندگانی همچون مهدی دانایی (تار، سه‌تار، سینتی‌سایزر و سازهای الکترونیک)، آرش زنگنه (دف و تمبک)، هادی پدرام (سنتور)، حسن مکانیکی (نی)، حامد آزادی (گیتار اسپانیش)، طاهر علی‌رمضانی (گیتار باس) همکاری کرده‌اند. کار ترجمه اشعار را شهریار شهریاری انجام داده است و بامداد فلاحتی در 6 قطعه از این آلبوم خوانده است و حسین فلاحتی نیز به عنوان همخوان در ضبط این آلبوم همکاری کرده است.

ضبط آلبوم «راز آفرینش» در استودیو «سی‌لحن باربد» انجام شده و میکس مستر آن به عهده مهدی دانایی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج