۳۴۲۲۵۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بیل گیتس ثواب کرد، کباب شد

تلاش بشر دوستانه بیل گیتس معمولا با استقبال جهانی مواجه می شود، اما تلاش بشر دوستانه اخیر موسس مایکروسافت که اهدای ۱۰۰ هزار مرغ به کشورهای فقیر بود، با مقابله شدید از سوی یکی از این کشورها، مواجه شد. دولت چپگرای بولیوی، یکی از کشورهایی که به آنها مرغ تعلق گرفت، از دریافت این هدیه از سوی گیتس، اجتناب کرد و هدیه این میلیاردر آمریکایی را توهین آمیز خطاب نمود.

ایسنا: تلاش بشر دوستانه بیل گیتس معمولا با استقبال جهانی مواجه می شود، اما تلاش بشر دوستانه اخیر موسس مایکروسافت که اهدای ۱۰۰ هزار مرغ به کشورهای فقیر بود، با مقابله شدید از سوی یکی از این کشورها، مواجه شد. دولت چپگرای بولیوی، یکی از کشورهایی که به آنها مرغ تعلق گرفت، از دریافت این هدیه از سوی گیتس، اجتناب کرد و هدیه این میلیاردر آمریکایی را توهین آمیز خطاب نمود.

بیل گیتس ثواب کرد، کباب شد

وزیر زمین و توسعه روستایی بولیوی بیان کرد: "او بولیوی را نمی شناسد، او نمی داند که ۵۰۰ سال پیش ما چگونه زندگی می کردیم، کسی نمی دانست که چگونه می توان در میان جنگل چیزی تولید کرد، با احترام باید به او بگوییم که صحبت در مورد بولیوی را متوقف کند."

موسس مایکروسافت اعلام کرده بود که ابتکار مرغ به عنوان یک طرح مشارکتی با موسسه خیریه هایفر اینترنشنال، با هدف ریشه کن کردن فقر به واسطه آموزش و نگهداری دام، در اوایل ماه جاری شکل گرفت. ۱۰۰ هزار مرغ هدیه گیتس، بین کشورهایی که در سطوح مختلف فقر بودند، در بیشتر کشورهای جنوب صحرای آفریقا، از جمله بولیوی، توزیع شد.

گیتس در پست وبلاگ خود نوشته است: " من فکر می کنم هر کشوری که از فقر شدید رنج می برد با پرورش مرغ می تواند خود را نجات دهد، نگهداری این طیور آسان است و برای زنان نیز ایجاد فرصت شغلی می کند، آنها می توانند غذای کودکان و خانواده های فقیر خود را تامین کنند. اگر من جای این کشور ها بودم، مرغ پرورش می دادم"

اما دولت بولیوی، توسط رئیس جمهور ضد امپریالیستی رهبری می شود که می گوید ایالت های جنوب آمریکا، سالانه ۱۹۷ میلیون مرغ تولید می کنند ولی ظرفیت ۳۶ میلیون صادرات دارند. با احتساب آمار و ارقام موجود و مقایسه آن با کشور های جنوب آمریکا، غرور بولیوی موجه است، زیرا این کشور در طول دهه گذشته، رشد اقتصاد سه برابری داشته است، بولیوی تولید ۱۲۰۰ دلار ناخالص سرانه داخلی در سال ۲۰۰۶ را به ۳۱۱۹ دلار در سال ۲۰۱۵ رسانده است. صندوق بین المللی پول پیش بینی می کند که اقتصاد بولیوی در سال ۲۰۱۶ ، ۳.۸ درصد رشد می کند و این رقم بهتر از عملکرد جنوب آمریکاست.

وزیر روستایی بولیوی به خبرنگاران گفته است: " بولیوی تولیدات زیادی دارد و به هیچ گونه هدیه ای مثل مرغ برای زنده ماندن نیاز نخواهد داشت. او افزود:" ما عزت داریم، من فکر می کنم که این بی ادبی یک نجیب زاده است که حقیقت کشور ما را نمی داند و چنین بخششی می کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار کار درستی کرده اند، این بیل گیتس یهودی بوده و مطمئن باشید این مرغها یه مشکلی داره که میخواد ببخشه ، این یهودی به ظاهر خیر از سهامداران شرکت خبیث مونسانتو هست که به کار تغییر ژنتیک محصولات و ترور بیولوژیک مشغول هست،،،

      پاسخ ها

      • milad

        کلا مثل اینکه از نظر شما ها بغیر از خودتون همه یهودین!چقد توهم توطئه آخه!

    • ممد

      دوست عزیز، بیلس گیتس یا هرکسی دیگه یکاری میکنه چه ربطی به دین و عقایدشون دارم؟؟
      بنظر من از قدیم گفتن کسی نمیاد دندون اسب پیشکش رو بشماره. یعنی مرغ مفتیو بگیر و حالشو ببر. اگر بولیوی خیلی عزت داره بره روی جواناش سرمایه گذاری کنه که بدرد کسورش بخورن نه اینکه تو این فقر و بدبختی و گرسنگی بخواد فقط حرف خوب بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج