جاباما
۳۴۲۲۹۱
۳ نظر
۵۱۳۱
۳ نظر
۵۱۳۱
پ

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

برای بسیاری از ما، اقامت در خانه های لوکس و یا ویلاهای مدرن در تعطیلات، بیشتر شبیه به یک رویا می ماند. به ویژه اگر فکر کنیم که هزینه اقامت در چنین مکان هایی برابر با صدها و یا هزاران دلار در یک شب باشد!

وب‌سایت ترنجی: برای بسیاری از ما، اقامت در خانه های لوکس و یا ویلاهای مدرن در تعطیلات، بیشتر شبیه به یک رویا می ماند. به ویژه اگر فکر کنیم که هزینه اقامت در چنین مکان هایی برابر با صدها و یا هزاران دلار در یک شب باشد!

وبسایت Airbnb که برای معرفی خانه های ارزان جهت اجاره معروف است، میزبان تعدادی از خانه های لوکس نیز هست که برای قشر مرفه جامعه دسته بندی شده اند. باید گفت که بسیاری از خانه های موجود در این لیست لوکس، از بودجه بسیاری از افراد خارج هستند و به قول معروف، تنها شاید برای بهتر از ماها پیشنهاد و دسته بندی شده باشند.

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

درست است که اجاره ی این خانه های فوق لوکس در بریتانیا و یا ایتالیا آن قدر بالاست که از توان بسیاری خارج است، اما این بدین معنا نیست که شما نتوانید داخل این خانه های فوق العاده را ببینید. به هرحال، امروزه عصر عصر اینترنت و تکنولوزیست و دیدن بسیاری از مکان ها، حتی اگر نتوانیم در آن ها اقامت داشته باشیم، به وسیله دنیای تکنولوژی ممکن شده است.

در زیر یک تور دیدنی از برخی از لوکس ترین خانه های برای اجاره در وبسایت Airbnb برایتان فراهم شده است تا با هم ببینیم که این خانه های فوق لوکس با این اجاره های سرسام آور چه حال و هوایی دارند.

جزیره هایبور، آنگویلا

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

آنگویلا، یک قلمرو در خارج از کشور بریتانیا در شرق کارائیب است که شامل یک جزیره اصلی کوچک و چندین جزیره دور از ساحل است. برای این ویلای فوق لوکس که در این جزیره بی نظیر قرار دارد، اجاره ای برابر ۲۱۰۰ دلار برای هر شب در نظر گرفته شده است. نام این ویلا Amarilla است که شامل ویلاهای لوکس ۵ خوابه می باشد و می تواند به ۱۰ میهمان اقامت دهد. این ویلا دارای یک استخر اینفینیتی و سالن بدنسازی خصوصی است و با اقامت در آن، یک نمایش خیره کننده از اقیانوس را برایتان به ارمغان می آورد.


جزایر Cartagena De، کلمبیا

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این ویلای جذاب در قلب باریو سن دیگو در شهر کارتاخنا در کلمبیا قرار دارد. این خانه برای هشت میهمان جا دارد و برای میهمانان یک تراس و استخر در هوای آزاد ارائه می دهد. در کنار این ها، یک سال پیانو نیز در خانه وجود دارد. اگر می خواهید که این خانه را اجاره کنید، هزینه اجاره آن برای هر شب ۷۲۱ دلار است.


پنافیل، پرتغال

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

وافع در شهر پورتو. این خانه روستایی دارای یک استخر اینفینیتی، چهار اتاق خواب و یک نمای زیبا از رودخانه است. این کلبه جذاب را تنها با ۳۰۱ دلار در هر شب می توانید اجاره کنید.


هرتفورد شایر، بریتانیای کبیر

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این خانه شش اتاق خواب دارد و در مرز شمالی لندن و در منطقه هرتفورد شایر انگلستان قرار دارد. این منزل می تواند ۱۰ میهمان را در خود جای دهد از نظر بنای معماری قدیمی، معتبر و فوق العاده است. برای هر شب اجاره در این مکان، باید ۹۷۷ دلار بپردازید.


پوکت، تایلند

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این ویلا که مقابل اقیانوس قرار گرفته، طرفیت ۱۲ میهمان را دارد. این ویلا دارای چهار طبقه، دو آشپزخانه، یک ساحل خصوصی و استخری با سنگ مرمر است و در استان پوکت در کشور تایلند واقع شده است. با صرف هزینه ی ۲۰۶۰ دلار در هر شب این ویلا مال شما می شود.


کوتای شمالی، اندونزی

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

ویلای "آندامان" یک خانه هفت خوابه در بالی اندونزیست. این ویلا در هوای ازاد و در مزارع برنج احاطه شده و دارای دو خانه ییلاقی در دو طرف استخر است. این مجموعه به راحتی می تواند ۱۴ بزرگسال را در خود جای دهد. آن هم با هزینه اجاره ی شبی ۶۳۹ دلار.


اکواپندنت، ایتالیا

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این مکان در نیمه راه بین رم و فلورانس واقع شده است. این، یک خانه با مساحت ۴۰۰۰ فوت مربع است که در حومه شهر توسکانی واقع است. این ویلا به راحتی ده میهمان را در خود جای می دهد و دارای یک کتابخانه، یک استخر اینفینیتی، یک استخر خصوصی و باغ های میوه است. باید گفت که میهمانان اگر قصد اجاره این ویلا را داشته باشند، باید حداقل به مدت هفت شب آن را کرایه کنند. این حداقل ثبت نام است، برای شبی ۷۱۱ دلار اجاره.


پونتا میتا، مکزیک

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این مکان در نایاریت مکزیک واقع است. این خانه دارای پنج اتاق خواب است و منظره ای زیبا از خلیج باندراس در اقیانوس آرام را با خود به همراه دارد. در کنار این، کوه های سیرامادره و جزایر ماریتاس که برروی پارت نهم مسیر گلف در این ناحیه واقع شده اند. این جا را می توان با هزینه ۲۰۰۹ دلار برای هر شب از ان خود کرد.


Schwielowsee، آلمان

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

این ملک در براندربورگ تا ۱۴ میهمان برای شبی ۲۸۹۰ دلار جهت اجاره در دسترس است.


پرایا پیپا، برزیل

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

کاسا پورا در نزدیکی برخی از بهترین سواحل در ریو گراند دو نرت برزیل واقع است. گشت بادبادک ها و رانندگی در نزدیکی سواحل از جاذبه های این مکان است. شما با بودن در این مکان در بزریل می توانید از درختان میوه و پرندگان عجیب و غریب در باغ های اطراف ویلا لذت ببرید. خانه شش خوابه است و دارای اجاره ای با قیمت معقول شبی ۳۱۸ دلار است.


کیپ تاون، آفریقای جنوبی

خانه هایی که در رویای تان هم ندیده اید

واقع شده در Camps Bay. هر سوییت منظره ای از اقیانوس اطلس و کوه های Table را ارائه می دهد. خانه شش خواب دارد و تنها ده دقیقه تا شهر کیپ تاون فاصله دارد. میهمانان می توانند برای اجاره این مجموعه، شبی ۴۰۵ دلار کنار بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مستاجر بدبخت حسرت به دل خانه به دوش

      خدایا شکرت به بعضی ها انقدر می دی که حد و حساب نداره به یکی هم انقدر نمی دی که جای شمارش نداره شکر پروردگار عزیزم به ما هم نظری کن

    • هانا

      دلم برات کبابه مستاجر خانه به دوش.ایشالا که خونشون آتیش بگیره دلت خنک شه

    • بدون نام

      عکسا کم بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج