۳۴۲۳۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تورنمنت بسکتبال اطلس اسپرت

بسکتبال ایران با شکست میزبان فینالیست شد

تیم ملی بسکتبال کشومان با پیروزی مقابل میزبان به فینال تورنمنت اطلس اسپرت چین راه یافت.

خبرگزاری فارس: در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بسکتبال اطلس اسپرت عصر امروز تیم ملی کشورمان مقابل چین، میزبان مسابقات به میدان رفت که برتری ۸۰ بر ۶۹ را از آن خود کرد و به فینال رسید.

بائرمن برای این بازی همان ترکیب ابتدایی سه مسابقه قبل یعنی بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را به میدان فرستاد.

چینی‌ها در ابتدای کوارتر اول ۵ بر صفر پیش افتادند، اما این جمشیدی بود که با پرتاب سه امتیازی خود نخستین امتیاز ایران را به ثبت رساند. دو تیم تا امتیاز ۱۱ برابر پیش رفتند و چینی‌ها حتی ۱۴ بر ۱۲ هم پیش افتادند، اما در ادامه کار بازیکنان کشورمان برتری را از آن خود کردند و توانستند کوارتر اول ۱۹ بر ۱۷ به پیروزی برسند. عدنان دورقی، آرمان زنگنه و کاردوست در این کوارتر تعویضی‌های تیم ایران بودند.

در کوارتر دوم ترکیب اصلانی، زنگنه، امیرصدیقی، دورقی و کاردوست برای ایران وارد میدان شد. در همان ابتدای کار دو پرتاب سه امتیازی از عدنان دورقی و یخچالی ایران را به امتیاز ۲۶ رساند.

حدادی پس از چند دقیقه وارد میدان شد و خطای او در دفاع او با خطا همراه بود. سه دقیقه به پایان کوارتر مانده بود که چینی‌ها ۳۰ بر ۲۷ پیش افتادند.

هنگام پنالتی زدن بازیکنان کشورمان تماشاگران چینی سر و صدای زیادی به راه می‌انداختند و همین موضوع تمرکزشان را برهم میزد. حساب کار در عدد ۳۲ مساوی بود که سجاد مشایخی جانشین جمشیدی شد. درخشش بازیکنان ما به خصوص بهنام یخچالی اختلاف را هر لحظه بیشتر کرد و ایران ۴۰ بر ۳۲ پیش افتاد. در ثانیه های پایانی چینی ها توانستند اختلاف را کمتر کنند تا این کوارتر ۴۲ بر ۳۹به سود کشورمان به پایان برسد.

در کوارتر سوم تیم ملی کشورمان با ترکیب عدنان دورقی، جمشیدی، کاظمی، ساهاکیان و حدادی وارد میدان شد.

در ابتدای کار چینی‌ها خوب آغاز کردند، اما در ادامه برتری از آن ایران بود و زمانی که حساب کار ۵۰ بر ۴۴ شد، سرمربی چین درخواست وقت استراحت کرد، اما این موضوع هم کارساز نبود این آرمان زنگنه بود که ایران را به امتیاز ۵۵ رساند.

پس از آن حامد حدادی جای خود را به کاردوست داد. حاسب کار ۵۶ بر ۵۲ بود که اصلانی جایگزین یخچالی شد. در ادامه کار کاروست از دو پرتاب پنالتی خود یکی را وارد سبد کرد تا ۵۹ بر ۵۶ ایران کوارتر سوم را هم ببرد.

ایران کوارتر چهار را با ترکیب مشایخی، اصلانی، دورقی، زنگنه و کاظمی آغاز کرد و در همان ابتدا ایران ۷ امتیاز از حریفش پیش افتاد که ۵ امتیاز آن توسط زنگنه بود.

در این کوارتر ملی پوشان کشورمان هماهنگ تر بازی می‌کردند و هر لحظه اختلاف بیشتر می‌شد. در ادامه کار حدادی و یخچالی وارد میدان شدند. ۴ دقیقه مانده بود که حساب کار ۷۴ بر ۶۱ بود و امیر صدیقی وارد میدان شد.برتری ملی پوشان در ثانیه های پایانی هم ادامه داشت و در نهایت آنها توانستند ۸۰ بر ۶۹ به پیروزی برسند و راهی فینال شوند.

نتایج کوارترها به تفکیک:

کوارتر اول: ۱۹ بر ۱۷ ایران

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۲۲ ایران

کوارتر سوم: ۱۷ بر ۱۷ مساوی

کوارتر چهارم: ۲۱ بر ۱۳ ایران

در اولین بازی نیمه نهایی لیتوانی ۸۰ بر ۶۵ نیوزلند را شکست داد و راهی فینال شد. با نتایج به دست آمده فردا ایران و لیتوانی دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد.

دو تیم یک بار در مقدماتی با هم بازی کردند که ایران ۷۸ بر ۷۶ به پیروزی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج