۳۴۲۴۱۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

روحانی: بوی بهار از صدا و سيما می آید

رئيس‌ جمهور در جمع اهالي رسانه گفت:ضعف‌ دولت در رابطه با رسانه نقص بزرگ است، بوي بهار را از صدا و سيما احساس مي‌كنيم.

روزنامه آرمان: رئيس‌ جمهور در جمع اهالي رسانه گفت:ضعف‌ دولت در رابطه با رسانهنقص بزرگ است، بوي بهار را از صدا و سيما احساس مي‌كنيم.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: در همه جاي دنيا حزب و جناح وجود دارد اما جايي كه بحث مسائل و منافع ملي در ميان است، منافع حزبي و جناحي مفهوم و معناي خود را از دست مي‌دهد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، حسن روحاني شنبه شب و در ضيافت افطاري با اصحاب رسانه گفت: دولت يازدهم دولتي فراجناحي است و وقتي دولت حزبي باشد بدون ترديد روزنامه‌ها و تشكل‌هاي مختلف از آن حمايت مي‌كنند، اما وقتي كه بخواهد فراجناحي عمل كند، كار دشوار مي‌شود و زماني كه پيشرفت و دستاوردي به دست مي‌آورد جناح‌هاي مختلف خود را در آن سهيم مي‌دانند و وقتي با مشكلي مواجه شود، خودشان را كنار كشيده و مي‌گويند به ما ارتباطي ندارد.

وي در ادامه به نقش صدا و سيما به عنوان رسانه ملي در تبيين اقدامات دولت اشاره كرد و گفت: امروز بوي بهار را از اين رسانه احساس مي‌كنيم و شرايط مقداري با قبل متفاوت است. روحاني تصريح كرد: اگر دولت منتخب مردم و حركت آن در راستاي اهداف ملي است، پس حمايت از دولت به معناي حمايت از مردم است و از سوي ديگر اگر انتقاد از دولت در چارچوب خاص و منافع مردم است، آن انتقاد هم مفيد و لازم است.

وي با تاكيد بر نياز دولت به رسانه، اظهار داشت: دولت ضمن اينكه به رسانه نياز دارد، بايد بتواند با رسانه‌ها ارتباط و تعامل داشته باشد. وي وجود هر گونه ضعف در رابطه دولت با رسانه را يك نقص بزرگ دانست و با تاكيد بر رفع اين مشكل، اظهارداشت: رفع فاصله‌ها و تقويت ارتباط بين دولت و رسانه ضروري است. رئيس‌جمهوري همچنين بر حضور رسانه‌هاي كشورمان در عرصه منطقه‌اي و جهاني تاكيد كرد و گفت: امروز دنيا نياز دارد كه حرف و منطق جمهوري اسلامي ايران را بشنود و بايد با ارتقاء و تقويت جايگاه رسانه‌هاي خود، حرف‌ها و منطق‌مان را در سطح منطقه و جهان در برابر دشمنان و رقبا به گوش جهانيان برسانيم.

دكتر روحاني تصريح كرد: آزادي بايد با اخلاق اسلامي توأم باشد و به اندازه رسانه‌هاي حامي دولت، حضور رسانه منتقد منصف هم ضروري و مفيد است، اما انتقاد منصفانه غير از تخريب، دروغ و اتهام است كه همه اينها در شرع مقدس از گناهان كبيره شناخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج