۳۴۲۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گلایه حجاج از هزینه مکالمه با ایران!

جمعی از حجاج بیت الله الحرام با فرستادن شکواییه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند.

خبرگزاری فارس: پایگاه اطلاع‌ رسانی حج بعثه مقام معظم رهبری از شکوائیه جمعی از مشترکان همراه اول در مکه درباره هزینه مکالمه با ایران یا برعکس خبر داد و مسئولان همراه اول نیز توضیحاتی دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، جمعی از حجاج بیت الله الحرام با فرستادن شکواییه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند. زائران می‌گویند همراه اول خلف وعده کرده است.

بنا بر این گزارش، جمعی از حجاج بیت الله الحرام با ارسال شکوائیه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مکه مکرمه، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند.

بنا بر این گزارش، به دنبال شکایت جمعی از مشترکان دارای سیم کارت‌های همراه اول در زمینه هزینه مکالماتشان با ایران یا بالعکس، دیده می شود، هزینه‌های کسر شده بسیار بالاتر از مبالغ آمده در آگهی‌ها و اعلان‌های عمومی و تبلیغات این شرکت بوده است.

بنا بر این گزارش، برابر شکوائیه‌ای که به امضای جمعی از حجاج مشترک همراه اول رسیده، بهای مکالمات دریافتی از ایران که قبلا ۳۵۰ تومان ذکر شده بود، به مبلغ ۶۰۰ تومان افزایش یافته و بهای مکالمه با ایران که ۷۰۰ تومان وعده داده شده بود، اکنون ۲۴۰۰ تومان محاسبه و از حساب کاربران کسر می شود که متاسفانه نزدیک سه برابر بیش از آن چیزی است که در گذشته و در تبلیغات این شرکت رسما اعلام شده بود.

بر پایه این گزارش، خسارت دیدگان بر این باورند، از آنجا که این اقدام بدون اطلاع رسانی به مشترکان انجام شده، حق شکایت و درخواست احقاق حقوق خسارت دیدگان باید با جدیت پیگیری شود و در صورت بروز اشتباه در نوع محاسبه توسط شرکت همراه اول، در اسرع وقت باید مبالغ به حساب های آنها واریز شود، تا بتوانند در مدت باقی مانده سفر از این امکانات استفاده کنند.

خبرنگار فارس در رابطه با این خبر در تماس با مسئولان همراه اول از آنها پرسیدند، آیا تعرفه‌های وعده داده شده به حجاج عمل می‌شود، که مسئول روابط عمومی شرکت همراه اول از طرف این شرکت اعلام کرد: یقینا این خبر کذب محض است که تعرفه‌های اعلام شده همراه اول در حج اعمال نشود.

وی افزود: اگر حجاج و شهروندان موردی را ملاحظه کردند، شماره خود را به شرکت همراه اول اعلام کنند و ما بررسی می‌کنیم، اما یقینا این دروغ محض است که تعرفه‌ها اعمال نمی‌شود.

این مسئول روابط عمومی همراه اول گفت: سه تعرفه از سوی شرکت همراه اول اعلام شده است که همان هم در موسم حج اعمال می‌شود، برای حجاج به ازای هر دقیقه مکالمه با تماس از مبداء ایران ۳۵۰ تومان، برای تماس زائر از مکه و مدینه به ایران برای هر دقیقه ۷۰۰ تومان، برای ارسال هر پیامک توسط زائر ۳۰۰ تومان و دریافت پیامک نیز توسط حجاج رایگان است.

این مسئول همراه اول اعلام کرد: ما به عین این تعرفه‌ها که قبلا نیز از سوی همراه اول اعلام شده، وفاداریم و به آن عمل می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 21167

      از اولشم معلوم که داره دروغ میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج