۳۴۲۵۰۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

نوزاد عجول، در آسمان به دنیا آمد

سخنگوی مرکز مدیریت فوریت های پزشکی ۱۱۵ مازندران از زایمان مادر باردار بلده ای در بالگرد این مرکز هنگام انتقال به بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی مرکز مدیریت فوریت های پزشکی ۱۱۵ مازندران از زایمان مادر باردار بلده ای در بالگرد این مرکز هنگام انتقال به بیمارستان خبر داد.

زکریا اشکپور گفت: برای رساندن این مادر ۲۸ ساله ساکن بخش کوهستانی بلده شهرستان نور به خاطر سخت گذر بودن منطقه و طولانی بودن راه تا بیمارستان با توجه به شرایط خاص از اورژانس هوایی درخواست کمک شده بود که یک تیم تکنسین با بالگرد به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس پس از آن که بیمار را سوار بالگرد کردند و در مسیر رساندن به بیمارستان شهرستان آمل در حال پرواز بودند، نوزاد عجول این مادر جوان دیده به جهان گشود.

اشکپور گفت: برای این مادر باردار که به علت درد پیش از زایمان به درمانگاه بلده مراجعه کرده بود، توسط خانواده اش از اورژانس هوایی آمل درخواست کمک شده بود.

وی افزود: با توجه به حال نامساعد مادر، نارس بودن نوزاد و فاصله زیاد تا بیمارستان بلافاصله اورژانس هوایی به پرواز در آمد و مادر و نوزاد را در مسیر محور هراز از آمبولانس تحویل گرفت و با مراقبت کامل به بیمارستان امام علی (ع) آمل منتقل کرد.

وی ادامه داد: در پیگیری های پس از انتقال به بیمارستان آمل، وضعیت عمومی مادر و نوزاد طبیعی اعلام شد و این مادر ۲۸ ساله نخستین نوزاد دختر خود را یک ماه زودتر به دنیا آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج