جاباما
۳۴۲۵۳۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

یوسف کرمی بازیگر شد

یوسف کرمی قهرمان بازی های جهانی و المپیک با حضور در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک»، بازیگر شد.

خبرگزاری فارس: یوسف کرمی قهرمان بازی های جهانی و المپیک با حضور در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک»، بازیگر شد.

حسین قناعت در گفت‌وگو با ما، پیش تولید فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» را سپری کردیم و ظرف روزهای آتی این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.

یوسف کرمی بازیگر شد

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: در این فیلم تلاش کردیم مفهوم حمایت از تولید ملی را بدون هرگونه درشت‌نمایی و شعار مورد توجه قرار دهیم و مخاطب را به این مهم سوق دهیم که برای خرید اجناس دقت لازم صورت گیرد تا از بیکار شدن نیروهای کار این کشور جلوگیری کنیم .

وی ادامه داد: وقتی کودکی به دلیل نداشتن دفترچه بیمه می میرد ما وظیفه داریم به حرمت آن کودک مساله بیکاری کارگران در کشور را جدی بگیریم. حمایت از تولید ملی از اهمیت خاصی برخوردار است که در فیلم بدون هیچ گونه شعاری دیده می شود. در این فیلم علاوه بر موضوعات جدی موقعیت های طنز خوبی دیده شده تا مخاطب را به خوبی با خودهمراه کند.

وی درباره شخصیت های داستان توضیح داد: فیلم با موضوع کودک و نوجوان آماده می شود و دارای پنج قهرمان اصلی است که یکی از آن ها دختر و چهار پسر تکواندوکارشخصیت های اصلی هستند. فیلم داستانی رئال و جدی دارد اما نگاهی فانتزی نیز در این فیلم دنبال می شود. در این فیلم علاوه بر حضور بازیگران کودک ونوجوان از یوسف کرمی قهرمان جهان و المپیک نیز خواستیم تا در نقش خود بازی کند که او هم پیشنهاد ما را پذیرفت و به گروه بازیگران فیلم پیوست.

بنابراین گزارش، حسین قناعت فیلم «دو دزد و دو پری» را هم در راستای کار قبلی خود «دزد و پری» ساخته و برای دریافت پروانه نمایش به شورای نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارایه داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج