۳۴۲۵۷۱
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

با حضور هریسون فورد

اسپیلبرگ ایندیانا جونز ۵ را می‏سازد

استیون اسپیلبرگ قصد دارد پنجمین سری از فیلم های پرطرفدار «ایندیانا جونز» را با حضور هریسون فورد بسازد. او گفته در پایان پنجمین سری از این فیلم، کاراکتر اصلی اش را نکشته است.

روزنامه بانی فیلم: استیون اسپیلبرگ قصد دارد پنجمین سری از فیلم های پرطرفدار «ایندیانا جونز» را با حضور هریسون فورد بسازد. او گفته در پایان پنجمین سری از این فیلم، کاراکتر اصلی اش را نکشته است.

اسپیلبرگ ایندیانا جونز ۵ را می‏سازد

در حالی که استیون اسپیلبرگ اعلام کرده قصد دارد سری پنجم ایندیانا جونز را دوباره با حضور هریسون فورد بسازد، مروری کوتاه بر برنامه کارهای او در سال های آتی نشان می دهد او ماه ها و هفته های بسیار شلوغی را در پیش خواهد داشت. به ویژه آنکه مصمم است این فیلم را سال ۲۰۱۹ به اکران برساند. اول جولای امسال فانتزی حادثه ای «The BFG» از او در مقام کارگردان اکران خواهد شد.

او امسال تهیه کنندگی سریال «تمام راه» را نیز عهده دار شده است. دیگر پروژه جدیدتر او ساخت فیلمی درباره جنگ ویتنام است و در این فیلم قصد دارد زندگی والتر کرونکیت خبرنگار سرشناس آمریکایی حاضر در این نبرد را به تصویر بکشد. کارگردانی «بازیکن شماره یک» برای کمپانی برادران وارنر و ساخت «ربودن ادگاردو مورتارا» نیز از دیگر برنامه های آینده اسپیلبرگ هستند. ضمن اینکه تهیه کنندگی جدیدترین نسخه از «پارک ژوراسیک» و «ترانسفورمرها» هم در زمره کارهای آینده این کارگردان ۷۰ ساله آمریکایی قرار دارند.

ایندیپندنت نوشت: با وجود آنکه هنوز حتی یک کلمه درباره ماجرای ایندیانا جونز پنج در جایی منتشر نشده است، اما به نظر می رسد اسپیلبرگ اصرار دارد که این فیلم را بزودی با هریسون فورد جلوی دوربین ببرد. او به هالیوود ریپورتر گفت: «چیزی که روی آن تأکید ویژه دارم این است که من هریسون فورد را در آخرین نسخه از ایندیانا جونز نکشتم». حضور دوباره فورد در نقش ایندیانا جونز از آنجا جدی به نظر می رسد که مدیران کمپانی دیزنی هم روی او نظر مساعدی دارند. قرار است این نسخه در ۱۹ جولای ۲۰۱۹ به نمایش عمومی درآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج