۳۴۲۶۸۰
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

عکس: ابرخودرو استون مارتین و ردبول

استون مارتین و ردبول یک مدل در اندازه‌ی کامل از ابرخودروی مدل AM-RB ۰۰۱ را ماه گذشته در Grand Prix موناکو و در پشت درهای بسته برای برخی از صاحبنظران این عرصه، به‌ نمایش درآوردند.

وب سایت گجت نیوز: امید اصغرزاده: استون مارتین و ردبول یک مدل در اندازه‌ی کامل از ابرخودروی مدل AM-RB ۰۰۱ را ماه گذشته در Grand Prix موناکو و در پشت درهای بسته برای برخی از صاحبنظران این عرصه، به‌ نمایش درآوردند. گفته می‌شود این خودرو در تابستان ۲۰۱۸ به‌ بازار عرضه خواهد شد.

عکس: ابرخودرو استون مارتین و ردبول

بر اساس گفته‌های اندی پالمر (Andy Palmer) رئیس خودروسازی استون مارتین، مدل‌هایی که در این مرحله ارائه می‌شوند همگی پلاستیکی بوده؛ اما از نظر ظاهری 70 تا 80 درصد چیزی بوده که قرار است تولید شود. او می‌گوید: «ما در حال کار بر روی اولین نمونه‌ای از این خودرو هستیم که بهار سال آینده تکمیل خواهد شد.»

پالمر در ادامه افزود: «اکنون مدلی در اندازه کامل از طریق اعتبارات قانونی ساخته شده و در جلوی ما ایستاده است؛ بنابراین ما در حال چک کردن چیزهایی مانند موقعیت صندلی، موقعیت قرار گیری راننده و وضعیت دید او و تسلطش بر روی جاده هستیم.»

مارک رایشمن، مدیر طراحی استون مارتین می‌گوید: «تنها 99 دستگاه از مدل AM-RB 001 ساخته خواهد شد و به بازار‌های خاصی عرضه می‌شود. مطمئنا تائید می‌کنید که این حجم کم تولیدی نمی‌تواند در تمامی بازارهای خودروی جهان را پوشش دهد.»

عکس: ابرخودرو استون مارتین و ردبول

رایشمن می‌گوید مدل AM-RB ۰۰۱ در بسیاری از سطوح فوق‌العاده بوده و عملکرد بالایی خواهد داشت؛ اما شاید طراحی آن به همان خوبی به‌نظر نیاید. این خودرو طراحی ساده‌ای دارد؛ اما در همین طراحی ساده زیبایی خاصی نهفته است. او تائید کرده که ماشین AM-RB ۰۰۱ کمی سنگین‌تر از یک ماشین مسابقه LMP۱ بوده که وزنی ۹۰۰ کیلوگرمی دارد و نیرویی برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می‌کند.

عکس: ابرخودرو استون مارتین و ردبول

جزئیات فنی کمی از مدل AM-RB 001 مشخص شده؛ اما پالمر تائید کرده که این ابرخودرو یک ماشین موتور وسط بوده و همچنین می‌دانیم که یک ماشین هیبریدی بنزینی - الکتریکی خواهد بود. پیشرانه‌ی این خودرو احتمالا با نسخه‌ی ساده شده‌ای از موتورهای الکتریکی تقویت شده و با سیستم‌های بازیابی انرژی که در ماشین‌های فرمول یک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، همراه خواهد شد.

مدیر استون مارتین می‌گوید که قیمت این خودرو را فعلا فاش نخواهد کرد؛ اگر چه احتمالا قیمتی بین ۲ تا ۳ میلیون پوند برای آن در نظر گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج