۳۴۲۶۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تندیس جشنواره بروکلین به «گمیچی» رسید

نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «بروکلین» هفته گذشته در شهر نیویورک به کار خود پایان داد و «گمیچی» تندیس بهترین فیلمبرداری را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «بروکلین» هفته گذشته در شهر نیویورک به کار خود پایان داد و «گمیچی» تندیس بهترین فیلمبرداری را از آن خود کرد.

مجید اسماعیلی کارگردان سینما در خصوص حضور فیلم «گمیچی» در جشنواره بین‌المللی فیلم بروکلین گفت: اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «بروکلین» شب جمعه هفته گذشته به وقت ایران در شهر نیویورک به کار خود پایان داد و «گمیچی» تندیس بهترین فیلمبرداری را از آن خود کرد.

تندیس جشنواره بروکلین به «گمیچی» رسید

وی افزود: این جشنواره از معتبرترین رویدادهای هنری در سطح جهانی است که فیلم ما در آن موفق به دریافت جایزه شد و از این بابت خوشحالم چون به جز بخش کارگردانی و فیلم که در فستیوال های مختلف صاحب جایزه شده، این بخش نیز دیده شد و جایزه دریافت کرد.

کارگردان «ماهی سیاه کوچولو» در مورد حضور «گمیچی» در دیگر جشنواره‌های بین المللی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط بخش بین الملل فیلم یعنی فیدان فیلم؛ «گمیچی» در جشنواره های مختلف جهانی شرکت خواهد کرد که از آن جمله می‌توان از بزرگترین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک در امریکای شمالی و جشنواره بین المللی فیلم فرانسه نام برد.

گفتنی است؛ «گمیچی» روایتگر داستان نوجوانی به نام حسن است که سعی دارد کشتی به گل نشسته پدرش که در دریاچه ارومیه قرار دارد را برای روز تولد او احیا کند که در این راستا با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

عوامل ساخت این فیلم عبارت‌اند از کارگردان: مجید اسماعیلی پارسا؛ تهیه‌کننده: جواد قلی زاده؛ نویسندگان: مجید اسماعیلی و امیر عبدی، تدوینگر: اسماعیل منصف، مدیر تصویربرداری: محمد فکوری؛ صدابردار: مهدی اکبریان پور، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، بازیگران: مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف بختیاری، حمیده مقدس زاده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج