۳۴۲۷۰۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اموجی «تفنگ» از یونیکُد خط خورد

دوست داشته باشید یا خیر اموجی ها روز به روز بیشتر از گذشته به دایره لغات ما نفوذ می کنند و حتی می توان گفت که روش تازه ای را برای برقراری ارتباط میان افراد معرفی نموده اند.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: دوست داشته باشید یا خیر اموجی ها روز به روز بیشتر از گذشته به دایره لغات ما نفوذ می کنند و حتی می توان گفت که روش تازه ای را برای برقراری ارتباط میان افراد معرفی نموده اند. اما اگر پیشتر امیدوار بودید که از این طریق افکار خود در مورد تفنگ و شکار را به دیگران منتقل نمایید خبرهای خوبی برای شما نداریم.

اموجی «تفنگ» از یونیکُد خط خورد

یونیکُد، همان سازمانی که بر اموجی ها روی پلتفرم های مختلف نظارت دارد و پروسه انتخاب آنها را انجام می دهد اخیرا شکلک اسلحه را از لیست اموجی های جدید احتمالی حذف نموده است.

براساس مطلبی که در Buzzfeed منتشر شد، این تصمیم به دنبال جنبشی اتخاذ گردیده که رهبری اش را اپل (به عنوان یکی از اعضای کنسرسیوم یونیکد که حق رای هم دارد) بر عهده داشته است.

منابع مرتبط با این سایت اعلام کرده اند که اپل به کنسرسیوم یاد شده اعلام نموده از این آیکون روی پلتفرم های خود پشتیبانی نخواهد کرد و درخواست کرده که این تصویر به شکل اموجی در نیاید. دیگر غول های فناوری شامل مایکروسافت و گوگل هم از دیگر اعضای این کنسرسیوم هستند که حق رای دارند و هیجکدام ظاهرا اعتراضی به حذف این اموجی نداشتند. حتی گفته می شود که مایکروسافت نیز نسبت به افزوده شدن این اموجی اعتراض داشته است.

اسلحه ای که از آن یاد می کنیم بخشی از یک مجموعه تازه اموجی است که به مناسب المپیک ۲۰۱۶ طراحی شده و دربرگیرنده مواردی نظیر مدال، دستکش های بکس، دروازه و اشکال دیگری از این دست است. گفتنی است که اغلب این اموجی ها در لیست موارد تازه تایید شده از سوی یونیکد قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج